Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Prodej značky Škoda v prvních jedenácti měsících vzrostl o 16,3 procent na 816 800 vozů.
Automobilka Škoda v roce 2011 opět dosáhne rekordního prodeje. S celkem 816 800 prodanými vozy ke konci listopadu 2011 poprvé v historii překročila počet 800 000 prodaných vozů, a tím zároveň i prodejní výsledek celého roku 2010 (762 600 vozů). V porovnání s prvními jedenácti měsíci roku 2010 vzrostl prodej o 16,3 procent (2010: 702 400 vozů). V samotném měsíci listopadu zvýšila Škoda počet dodávek o 16,8 procent na 75 000 vozů. V Rusku dosáhla v listopadu nejlepšího měsíčního výsledku v historii, stejně jako v Rakousku a v Austrálii.
Na domácím českém trhu rostla Škoda v listopadu o 10,8 procent, což je více než dvojnásobek hodnoty růstu celého trhu (plus 4,5 procenta) a prodala 5 100 vozů. S příznivými ohlasy se setkal nový model Škoda Citigo, jehož prodej byl v České republice zahájen právě v listopadu. Za prvních několik týdnů prodejci přijali již více než 1 000 objednávek. Citigo pro značku dobývá rostoucí segment malých vozů a na jaře 2012 bude uveden na trh dalších evropských zemí.
I v dalších zemích střední a východní Evropy dosáhla Škoda výrazného dvojciferného růstu a dále posilovala své pozice. Od ledna do listopadu 2011 vzrostly prodeje o 27,8 procent na celkem 22 000 vozů. Žádané byly modely Fabia Combi a Yeti. Na Ukrajině vzrostl počet dodávek o 39,2 procent, v Chorvatsku o 23,2 procent, ve Slovinsku o 20 procent.
V západní Evropě se Škoda neubránila klesajícímu tržnímu trendu, rozvíjela se však lépe než trh a zůstala pouze lehce pod úrovni uplynulého roku. V Rakousku dosáhla značka v listopadu nového rekordního výsledku, prodej vzrostl o 75,5 procent. Ve Finsku vzrostly prodeje o 30,8 procent, ve Francii o 21,3 procent, ve Švýcarsku o 16,3 procent a ve Velké Británii o 12,2 procent. Podstatných přírůstků dosáhla značka – stejně jako v uplynulých měsících – v růstových regionech – v Rusku, Indii a Číně. V Rusku se značce s 8 000 dodanými vozy podařilo výsledek loňského listopadu více než zdvojnásobit (plus 131,5 procent) a zaznamenala tak nový prodejní rekord. Více než polovina listopadového prodeje v Rusku připadla na model Octavia. Také v Číně směřovaly prodeje nadále vzhůru, v listopadu vzrostly o 41,9 procent na 20 200 vozů. Nadprůměrné poptávce se přitom těšily modely Octavia a Superb. Na indickém trhu, který v poslední době vykazuje klesající tendenci, (celkový trh: minus 10,6 procent) Škoda zvýšila počet dodávek o 25,9 procent na 2 300 vozů. Model Rapid, který byl na indický trh uveden v listopadu, zaznamenal dobrý start a indickým odborným časopisem Top Gear byl mezitím vyhlášen rodinným vozem roku v Indii.
I další mimoevropské trhy se vyvíjejí pozitivně. V Austrálii v listopadu automobilka své prodeje ztrojnásobila a dosáhla nového prodejního rekordu na pátém kontinentu.
Dodávky zákazníkům v listopadu 2011 (modely značky Škoda v porovnání s listopadem 2010):
Octavia (32 800 vozů/plus 21,5 procent), Fabia (21 100 vozů/plus 8,2 procent), Superb (9 900 vozů/ plus 14,7 procent), Yeti (6 500 vozů/plus 43,7 procent), Roomster (2 900 vozů/plus 0,3 procent), Rapid/Indie (400 vozů), Citigo/Česká republika (200 vozů).