MotorInfo

Škoda prodlužuje sponzorství hokeje

16.5.2011 15:42
Škoda prodlužuje sponzorství hokeje

Jako velice úspěšné hodnotí automobilka Škoda své sponzorské aktivity v rámci IIHF – mistrovství světa v ledním hokeji 2011 na Slovensku.

Se silným zastoupením a s celou řadou akcí na stadionech byla značka „na očích“ nejen před 406 804 návštěvníky v Bratislavě a Košicích. Reklamy na mantinelech, umístěná loga a různé akce v televizi a na internetu se také postaraly o to, aby se sponzoring s novým stylem značky Škoda dostal k mnoha milionům hokejových fanoušků na celém světě.

Škoda při tomto mistrovství nasadila vysokou laťku a položila základ pro budoucí kontinuitu: již dvacetileté angažmá hlavního sponzora mistrovství světa IIHF bylo oficiálně prodlouženo až do roku 2017.

Zápasy na Slovensku sledovalo zhruba 700 milionů televizních diváků na celém světě a 406 804 diváků v arénách. Automobilka přitom byla zastoupena silněji než kdy před tím - ať už se jednalo o flotilu 40 vozů pro funkcionáře a hosty, o velké logo Škoda ve středových kruzích hracích ploch, o loga umístěná na mantinelech, dresech a přilbách hned pěti mužstev nebo o akce na stadionech a na internetu. Škoda při tomto mistrovství světa nastavila nová měřítka, což dále potvrzují následující čísla:

  • Oficiální flotila Škoda urazila celkem přes 250 000 km.
  • Při 37 z 56 zápasů nastoupila mužstva s oficiální týmovou reklamou Škoda
  • Více než 100 000 uživatelů si na svůj iPhone nebo iPad stáhlo novou aplikaci "Official 2011 IIHF WM-Guide powered by ŠKODA"
  • Viditelnost prezentace značky Škoda při přímých přenosech zápasů činila více než 65 % celkové doby přenosů.
  • Více než 30 000 návštěvníků se na místě i online zúčastnilo propagační fotografické akce společnosti Škoda "Become a hockey star".
  • Nový mediální servis "ŠKODA SMS Results" rozeslal 14 000 zpráv.