Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Jako velice úspěšné hodnotí automobilka Škoda své sponzorské aktivity v rámci IIHF – mistrovství světa v ledním hokeji 2011 na Slovensku.
Se silným zastoupením a s celou řadou akcí na stadionech byla značka „na očích“ nejen před 406 804 návštěvníky v Bratislavě a Košicích. Reklamy na mantinelech, umístěná loga a různé akce v televizi a na internetu se také postaraly o to, aby se sponzoring s novým stylem značky Škoda dostal k mnoha milionům hokejových fanoušků na celém světě.
Škoda při tomto mistrovství nasadila vysokou laťku a položila základ pro budoucí kontinuitu: již dvacetileté angažmá hlavního sponzora mistrovství světa IIHF bylo oficiálně prodlouženo až do roku 2017.
Zápasy na Slovensku sledovalo zhruba 700 milionů televizních diváků na celém světě a 406 804 diváků v arénách. Automobilka přitom byla zastoupena silněji než kdy před tím - ať už se jednalo o flotilu 40 vozů pro funkcionáře a hosty, o velké logo Škoda ve středových kruzích hracích ploch, o loga umístěná na mantinelech, dresech a přilbách hned pěti mužstev nebo o akce na stadionech a na internetu. Škoda při tomto mistrovství světa nastavila nová měřítka, což dále potvrzují následující čísla: