Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Česká automobilka prodlužuje své působení v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu Tour de France o dalších pět let až do roku 2018.
Příslušnou dohodu pro období let 2014 až 2018 podepsala Škoda Auto s francouzským promotérem A.S.O. (Amaury Sport Organisation) v Ženevě. Součástí sponzoringu jsou vedle ‚Tour de France’ také závod okolo Španělska (‚La Vuelta’), v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.
Již od roku 2004 je česká automobilka oficiálním partnerem, dodavatelem oficiálního vozu a partnerem bílého trikotu legendární Tour de France. „Třetí největší sportovní podnik na světě je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. Jen na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba 12 milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě.
Hlavní roli ve spolupráci škodovky s Tour de France hrají od počátku poskytovaná vozidla. Každoročně ujede více než 200 vozů v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Za posledních deset let tedy vozy ujely celkem kolem 28 milionů kilometrů. Flotila vozů je přitom maximálně spolehlivá - dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě. Vedle poskytnutých vozů je značka Škoda zastoupena také velkoformátovými reklamními panely a využívá všechny kanály pro rozsáhlou komunikaci.
Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem mezinárodní sponzoringové strategie české automobilky. Ta přitom vedle podpory závodů profesionálů sází také na masovou cyklistiku, automobilka mimo jiné podporuje i českou sérii ’Kolo pro život’, závod ‚Ride London’ a akci ‚Velothon’ v Berlíně. Spojení značky s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů automobilky. Aktuální kolekce jízdních kol značky Škoda je s deseti modely rozsáhlejší než kdykoli předtím.