MotorInfo

Škoda oficiálním partnerem závodu ‚Vuelta’

22.8.2014 15:44
Škoda oficiálním partnerem závodu ‚Vuelta’

Několik týdnů po Tour de France se značka Škoda opět prezentuje na jednom z předních cyklistických závodů. Již počtvrté je Škoda oficiálním vozem závodu okolo Španělska (‚La Vuelta’).

Jádrem této podpory je flotila více než 60 vozů Škoda. Značka se navíc na ‚Vueltě’ prezentuje mnoha komunikačními aktivitami.

Závod okolo Španělska patří v cyklistice mezi ‚Grand Tours’ a společně s Tour de France a Giro d’Italia patří k nejdůležitějším etapovým závodům světa.

„Naše rozsáhlé a dobře viditelné aktivity v oblasti cyklisticky posilují image a známost značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V podobě Tour de France a Vuelty podporuje Škoda již mnoho let dvě legendární sportovní akce s vysokou celosvětovou sledovaností a dosahuje tím vysokou mezinárodní pozornost. Jako automobilce, na jejímž počátku stála výroba jízdních kol, je nám cyklistika velice blízká,“ dodává Eichhorn.

Na počátku března 2014 prodloužila Škoda svou sponzorskou podporu ‚Vuelty’ i Tour de France o dalších pět let do roku 2018. Dohoda kromě toho zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody. I pro cyklistický závod ve Španělsku poskytuje automobilka rozsáhlou flotilu vozů. Po dobu tří týdnů bude v roli doprovodných vozů 24 hodin denně nasazeno celkem 60 automobilů z České republiky – v první řadě se bude jednat o vozy Octavia Combi a Superb. Od počátku partnerství značky Škoda a ‚Vuelty’ v roce 2011 se mohou organizátoři a účastníci závodu okolo Španělska na spolehlivost flotily vozů Škoda spolehnout. V rámci ‚Vuelty’ absolvují vozy každoročně půl milionu kilometrů. V posledních čtyřech letech tak v součtu urazily zhruba dva miliony kilometrů, a to bez jediného přerušení jízdy z důvodu technické poruchy.

Škoda doprovází sponzoring závodu okolo Španělska také řadou komunikačních aktivit. Mezi ně patří prezentace v ‚Parque Vuelta’, reklamní bannery a stojany na atraktivních místech podél trati. Vedle inzerce ve španělských tištěných médiích spočívá těžiště těchtoaktivit také v elektronických médiích. Automobilka prezentuje své aktivity související s ‚Vueltou’ také na facebook.com/skoda-cycling. Škoda je dále vidět na internetovém portálu ‚WeLoveCycling.com’. Další informační platformou je portál www.skoda-radsport.de, který nabízí živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky. Navíc bude mít Škoda i vlastní blog. Do podpory jsou kromě toho silně zapojeni i španělští prodejci vozů této značky, kteří ‚Vueltu’ využívají pro regionální komunikační aktivity.

Cyklistika je vedle ledního hokeje důležitým pilířem sponzoringové strategie značky Škoda. Automobilka přitom nepodporuje pouze profesionální závody, ale i masovou cyklistiku. Mimo jiné jako hlavní partner podporuje celosvětově největší sérii závodů horských kol ‚Kolo pro život’. V Německu sponzoruje Velodrom v Kolíně nad Rýnem, Škoda Velotour ve Frankfurtu, Škoda Velorace v Drážďanech, kterým všem propůjčila i své jméno, dále pak Garmin Velothon v Berlíně, Vattenfall Cyclassics v Hamburku a Sparkassen Münsterland Giro. Ve Velké Británii je Škoda partnerem ‚Ride London’.