MotorInfo

Škoda nabízí virtuální prohlídky

30.11.2014 11:55
Škoda nabízí virtuální prohlídky

Prostřednictvím Google Street View je možné navštěvovat Škoda Muzeum 24 hodin denně, 365 dní v roce. Aktuální modelovou řadu Škoda i paletu Škoda Originálního příslušenství pak představuje Zákaznické centrum Škoda Auto.

Škoda Muzeum dělá své pověsti interaktivního světa zážitků všechnu čest – nyní i virtuálně. Jako první automobilové muzeum v České republice nabízí společně s Google Street View virtuální prohlídku. Expozici lze navštívit 24 hodin denně, z kteréhokoli místa na světě a přitom se dokonce virtuálně posadit za volant vybraných veteránů.

„Naše muzeum, které bylo v nové podobě otevřeno před dvěma lety, ukazuje hrdou tradici i fascinaci automobilky Škoda historií a je schopno nadchnout návštěvníky z celého světa. S novou možností virtuální návštěvy rozšiřujeme naši nabídku o další prvek a zpřístupňujeme tak vybrané expozice doslova celému světu – a to s neomezenou otevírací dobou,“ říká Andrea Frydlová, vedoucí Škoda Muzea.

Projít se z pohodlí domova muzeem, obdivovat průmyslovou architekturu výstavních hal a prohlédnout si legendární veterány – to vše nyní umožňuje nová prohlídka přes Google Street View. Po několikerém kliknutí myší se virtuální návštěvník ocitne v expozici, kde se setká se skutečnými automobilovými klenoty. Virtuální prohlídka umožňuje ‚usednout za volant’ vybraných exponátů. Tento zážitek poskytne například první automobil českého výrobce, vůz Voiturette A zakladatelů Laurina a Klementa, či legendární vozy L&K-Škoda 110, ŠKODA 860, Škoda Superb 4000 nebo Škoda 1101 ‚Tudor’ Cabriolet. ‚Usednout’ lze i do vozů Škoda Popular Sport ‚Monte Carlo’ nebo Škoda 1000 MB. Nabídku doplňuje prohlídka interiéru designové studie Škoda VisionD i kokpitů soutěžních speciálů Škoda 130 RS a Škoda Fabia Super 2000.

Koncem roku 2012 prošlo muzeum automobilky rekonstrukcí a rozsáhlou modernizací do podoby multimediálního světa mladoboleslavské značky. V historických halách na třídě Václava Klementa se lze vydat na putování za téměř stodvacetiletou historií automobilky Škoda: pestré, interaktivní a multimediální. Sbírka muzea na ploše větší než 1 800 m2 nyní čítá zhruba 340 položek, mezi nimiž převažují osobní vozy sériové výroby, závodní speciály a prototypy, dále několik desítek motorů, čtyři motocykly a jízdní kola.

Pomocí Google Street View lze virtuální návštěvou poctít také Zákaznické centrum Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde si lze zvnějšku i zevnitř podrobně prohlédnout kompletní modelovou paletu značky. Prohlídka obsahuje také aktuální kolekci jízdních kol značky Škoda a sortiment Škoda Originálního příslušenství. Zákaznické centrum bylo v roce 2013 rozsáhle modernizováno a rozšířeno.