MotorInfo

Škoda má nového vedoucího marketingu

5.12.2012 11:55
Škoda má nového vedoucího marketingu

Thomas Owsianski (45) se s účinností od 1. prosince 2012 stal vedoucím marketingu společnosti Škoda Auto. Ve funkci vystřídal Axela Schrödera (44), který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii.

Thomas Owsianski má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. Před svým nástupem do společnosti Škoda Auto pracoval jako chief marketing officer pro Opel/Vauxhall, kde zodpovídal za marketingové aktivity obou značek. Předtím zastával tento pětačtyřicetiletý manažer různé vedoucí funkce ve společnostech GM a Ford v Německu, Maďarsku a v Rusku. Owsianski vystudoval ekonomii. Je ženatý a má dvě děti.

Dosavadní vedoucí marketingu společnosti Škoda Axel Schröder přebírá nové úkoly v rámci koncernu Volkswagen a stává se vedoucím marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pro společnost Škoda Auto pracoval několik let a podstatnou měrou přispěl k vývoji nové Corporate Identity značky.