MotorInfo

Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

21.7.2014 12:42
Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

Také v letošním roce vztyčí vítězové Tour de France na bulváru Champs-Elysées ruce s trofejemi z českého skla. Design trofejí navrhl tým designérů automobilky Škoda a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lasvit v České republice.

Člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje Škoda Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu.

„Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky Škoda Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností Škoda Auto, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.

Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky Škoda Petra Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran. Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu Škoda VisionC, představená v březnu letošního roku.