Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Projekt společnosti Škoda Auto ‚Za každý prodaný vůz značky Škoda v České republice jeden zasazený strom’ má za sebou další úspěšný rok.
Včetně závěrečných akcí v Kvasinách, Mladé Boleslavi a v Benátkách nad Jizerou bylo v sedmém ročníku ve vybraných regionech České republiky vysazeno celkem 59 674 nových stromů. Tento rekordní počet odpovídá počtu vozů značky Škoda, prodaných v roce 2012 v České republice. Od začátku této akce bylo v celé zemi vysazeno 423 000 stromů.
„Díky naší akci a díky našim rekordním prodejům v roce 2012 bylo letos v České republice vysazeno více stromů než kdykoli předtím. Těší nás, že je díky tomu naše země zase o něco zelenější,“ říká člen představenstva společnosti za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar. „Každý strom přispívá k obnově zeleně v krajině a je symbolem úspěchu značky. Mimořádně potěšující je účast našich zaměstnanců. Projekt je důkazem naší ekologické odpovědnosti,“ dodává Wojnar.
Zaměstnanci společnosti se od počátku akce na výsadbě aktivně podílejí. Pomáhají při vyhledávání vhodných ploch, navrhují oblasti pro výsadbu a přiloží ruku k dílu i při samotné výsadbě. Tato aktivní účast posiluje vztah zaměstnanců k místům, ve kterých žijí a pracují. To bylo od samého počátku důležitým cílem této akce. Většina míst, v nichž byly stromy zasazeny, se nachází v regionech, v nichž automobilka provozuje výrobní závody. Ve spolupráci s dlouholetými partnery jsou přitom každoročně vyhledávána nová místa pro výsadbu. V letošním roce automobilka spolupracovala s celkem 25 obcemi a veřejně prospěšnými organizacemi. Sedm z nich se akce účastnilo poprvé.