Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Tržby české automobilky Škoda v období od ledna do září 2012 vzrostly o 3,1 procent na 7,9 miliard euro (ve stejném období uplynulého roku: 7,6 miliard euro).
Současně vzrostly dodávky zákazníkům o 7,9 procent na zhruba 717 200 vozů. Provozní výsledek 567 milionů euro dosáhl loňské úrovně (30. září 2011: 575 milionů euro).
„Škoda udržuje růstový kurs,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Vidíme, že Růstová strategie společnosti přináší hmatatelné výsledky. I za zčásti ztížených podmínek na trhu se nám za prvních devět měsíců opět podařilo prodat více vozů a zvýšit tržby,“ říká Vahland. „S modely Citigo a Rapid se úspěšně rozjela i největší modelová ofenzíva v historii značky. V příštím roce v ní budeme intenzivně pokračovat,“ říká Vahland.
Winfried Krause, člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za ekonomiku, doplňuje: „Společnosti Škoda se v prvních třech čtvrtletích podařilo i ve ztíženém ekonomickém prostředí uskutečnit potřebné investice do modelů a kapacit a udržet provozní výsledek na stabilně vysoké úrovni. S ohledem na sílící konjunkturní protivítr je nutný striktní management nákladů. Disponujeme solidní finanční bází pro pokračování naší Růstové strategie 2018.“
Investice do nových modelů a do dalšího rozvoje výrobních kapacit vzrostly v období od ledna do září 2012 na 525 milionů euro a jsou předpokladem modelové ofenzívy. Čistá likvidita činila k 30. září více než 1,9 miliard euro.