Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Úspěšné partnerství nejvyšší české hokejové soutěže a největší české automobilky trvá od sezony 2001/2002 a letos slaví 15. výročí.
„Škoda Auto fandí sportu a lednímu hokeji zejména. Dokazuje to nejen 23 letým nepřetržitým hlavním partnerstvím v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, ale i 15 letým spojenectvím s nejvyšší domácí hokejovou soutěží. Jsme rádi, že tato tradice zůstane zachována i v tomto ročníku,“ říká Luboš Vlček šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika.
Automobilka je od sezony 2001/2002 oficiálním partnerem nejvyšší hokejové soutěže v České republice. Podobně jako v minulých letech je poskytování vozů Škoda hráčům a funkcionářům 14 hokejových klubů součástí podpory ledního hokeje ze strany společnosti a obchodníků Škoda Auto. Každý z extraligových klubů uzavřel partnerství s jedním autorizovaným obchodníkem značky podle své vlastní úvahy, většinou na bázi regionální příslušnosti, v jehož rámci se showroomy Škoda stanou místem setkávání fanoušků s hráči, trenéry a dalšími zástupci týmů.
Samozřejmostí bude představení vozů v zákulisí stadionů i na ledových plochách. Ostatně to se již stalo dobrou tradicí české hokejové extraligy. I v nové sezoně tak bude Škoda Auto v domácím hokejovém dění dobře vidět. Ať již díky prezentaci vozů v základní části i play-off, brandingu na mantinelech u ledové plochy, tématických spotů na „kostce“ pod stropem stadionu, sponzorských odkazů v televizním vysílání nebo soutěží pro přítomné diváky.
Foto:Škoda Auto