MotorInfo

Škoda Auto partnerem Extraligy ledního hokeje

9.9.2014 12:09
Škoda Auto partnerem Extraligy ledního hokeje

Škoda Auto i v sezoně 2014/2015 podporuje Extraligu ledního hokeje. Partnerství domácí značky a nejvyšší hokejové soutěže trvá již 13 let.

Diváci se mimo vypjatých sportovních okamžiků mohou těšit na seznámení s kompletní modelovou paletou značky Škoda i soutěže o ceny, včetně čtrnácti vozů Fabia.

„Velmi nás těší, že i letos, stejně jako v předchozích třinácti letech, se domácí automobilka Škoda Auto stala partnerem Extraligy ledního hokeje. Nejvyšší česká hokejová soutěž je sportovní událostí národního významu, i proto je spojení s automobilkou, která je největším hráčem na domácím trhu, více než příznačné,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika.

Autorizovaní partneři Škoda Auto v rámci podpory Extraligy ledního hokeje připravili pro fanoušky celou řadu doprovodných aktivit. Mimo prezentace modelové palety vozů Škoda na stadionech i ledové ploše, vyhlašuje každý autorizovaný partner, společně s daným hokejovým klubem Extraligy, soutěž „Vyhraj Fabii“. Tipovací soutěže o čtrnáct vozů Fabia se diváci mohou zúčastnit přímo na stadionech i prostřednictvím webové platformy. Každý z extraligových klubů si dle vlastního uvážení vybral autorizovaného partnera Škoda, s nímž bude v rámci partnerství spolupracovat. Každý hokejový tým má pro své potřeby k dispozici minimálně dva vozy, fanoušci se v průběhu extraligy mohou těšit na setkání s hráči a zástupci týmů přímo v dealerstvích Škoda. V rámci základní části soutěže se každý ze čtrnácti autorizovaných partnerů stane Partnerem utkání a nabídne tak divákům další atraktivní soutěže i upomínkové předměty s hokejovou tematikou.

Logo Škoda a vozy vystavené v prostorách stadionů se již staly takřka synonymem Extraligy ledního hokeje. I v letošním roce bude automobilka nejvýznamnější národníhokejové události silně přítomna. Ať již půjde o prezentace vozů v rámci základní části i play-off, loga na mantinelech a plexiskle, nebo tematické spoty na „kostce“ nad ledovou plochou na stadionech či sponzorské spoty v televizním vysílání.

„Spojení značky Škoda a ledního hokeje je velmi silné. Mimo Extraligy se také těšíme na Mistrovství světa v hokeji, které se bude konat na domácí půdě. Škoda je partnerem MS již 23 let, což představuje nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa. Rád bych také touto cestou popřál všem týmům hodně štěstí do následujících bojů o titul,“ uzavírá Luboš Vlček.