Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Již poosmnácté se Škoda Auto umístila v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’. Automobilka byla zvolena ‚Nejvýznamnější firmou v České republice’ a vede i kategorii ‚100 nejobdivovanějších firem v České republice’.
Škoda se v renomovaném ekonomickém rankingu objevuje od roku 1996 a je v něm zdaleka nejoceňovanější firmou. Žebříček ‚CZECH TOP 100’, který byl v letošním roce sestaven podvacáté, hodnotí nejdůležitější české firmy na základě jejich ekonomických výsledků a aktuálního vývoje ukazatelů jako je například kvalita produktu, hodnota firmy, společenská odpovědnost podniku a atraktivita společnosti v roli zaměstnavatele. Udílení cen se konalo za přítomnosti řady vysoce postavených představitelů ekonomického, politického a společenského života na Pražském hradě. Za společnost Škoda Auto cenu převzal člen představenstva zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar.
„Skutečnost, že jsme již poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’, nás naplňuje radostí,“ říká Bohdan Wojnar. „Opakované ocenění je důkazem skvělého vývoje automobilky Škoda od devadesátých let. Náš úspěch je založen na vyvážené a moderní modelové paletě, na špičkových výkonech celého týmu našich zaměstnanců a kvalitním sociálním dialogu. V budoucnu chceme dále růst, a to jak v České republice a v Evropě, tak i na světových trzích. S novou generací modelu Škoda Superb, kterou právě uvádíme na první trhy, zahájila automobilka novou éru,“ dodává Wojnar.
V roce 2014 dodala Škoda zákazníkům poprvé ve své 120 leté historii více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. I v roce 2015 pokračuje značka v úspěšném kurzu: od ledna do května vzrostly celosvětové prodeje o 5,1 procenta na 449 700 vozů. Škoda tak za prvních pět měsíců dodala více vozů než kdykoli předtím. V České republice prodeje vzrostly dokonce o 22,6 procenta. Především nová Fabia přináší dobré výsledky: prodeje nového malého vozu v České republice vzrostly od ledna do května o 72 procent.
Foto:Škoda Auto