Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda Auto nyní nově řídí své aktivity v České republice z Prahy. Za tímto účelem přesouvá prodejní organizace Škoda Auto Česká republika své sídlo z Mladé Boleslavi do české metropole.
Nové sídlo firmy najdete v Praze 4-Michli v budově Filadelfie v areálu BB Center. Přesun do hlavního města je součástí rozsáhlé reorganizace operací společnosti Škoda v České republice. Od března letošního roku funguje Škoda Auto Česká republika na domácím trhu jako samostatná prodejní organizace. Cílem nové struktury je efektivní a flexibilnější spolupráce s obchodními partnery a posílení aktivit na domácím trhu.
„Přesun je logickým a důležitým krokem v rámci naší nové struktury,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda za oblast prodeje a marketingu. „Prodejní organizace Škoda Auto Česká republika, vytvořená počátkem roku 2012 nám na domácím trhu značky Škoda umožňuje podstatně efektivněji a pružněji reagovat na požadavky našich zákazníků," říká Eichhorn.
Značka Škoda je s velkým náskokem lídrem na domácím českém trhu. Každý třetí vůz, prodaný na v České republice, je automobil této značky. V období od ledna do října 2012 dodala automobilka českým zákazníkům 49 400 vozů (+ 3,2%, leden – říjen 2011: 47 900). Zákazníci domácí automobilky tak v případě potřeby naleznou zastání na kterémkoliv z celkem 257 prodejních míst značky v České republice.
Petr Pečenka, ředitel společnosti ŠKoda Auto Česká republika, dodává: „Škoda Auto je v České republice jedničkou mezi výrobci automobilů. Proto mě velice těší, že s novým uspořádáním naší prodejní organizace vytvoříme optimální podmínky pro obchodní aktivity na českém trhu.“
V první etapě se do nové centrály v Praze-Michli přestěhovalo 56 ze současných 100 zaměstnanců Škoda Auto Česká republika. Jako první se do nových kanceláří nastěhují oddělení Prodeje a Marketingu, Poprodejní služby a Rozvoj prodejní sítě. Pro pracovníky, žijící v Mladé Boleslavi, organizuje automobilka každodenní přepravu. Kompletní přestěhování regionu Česká republika bude ukončeno během příštích tří let. V Mladé Boleslavi zůstávají pouze zaměstnanci Zákaznického centra.