Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda Auto se podle renomované evropské studie ‚trendence Graduate Barometer’ v roce 2012 umístila na třetím místě v pořadí nejatraktivnějších zaměstnavatelů v České republice.
Automobilka zároveň získala titul ‚Skokana roku’ pro zaměstnavatele, jehož oblíbenost meziročně nejvíce vzrostla. Na prvním místě v hlasování studentů ekonomie, strojírenských oborů a IT se Škoda navíc umístila v kategoriích ‚Nejlepší personální reklama’, ‚Nejlepší náborář’ a ‚Nejlepší prezentace na pracovních veletrzích’.
V České republice se v tomto roce ankety zúčastnilo zhruba 10 200 studentů posledních ročníků a absolventů z oblasti ekonomie, strojírenství a IT z 22 vysokých škol v zemi. Za nejlepšího zaměstnavatele označilo českou automobilku 12,4 procenta mladých strojařů a IT-specialistů a 12 procent studentů ekonomie. To představuje třetí místo jak v celkovém hodnocení, tak v hodnocení rozděleném dle studijních oborů. Škoda si tedy oproti minulému roku výrazně polepšila a díky tomu také získala titul ‚Skokan roku’.
„Umístění společnosti Škoda mezi třemi nejatraktivnějšími zaměstnavateli v České republice nás velice těší,“ říká člen představenstva za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „Škoda se podstatně zlepšila ve všech relevantních oblastech. To dokazuje, že se naše rozsáhlé aktivity směrem k posílení atraktivity zaměstnavatele vyplatily. Pro naše růstové plány potřebujeme špičkový tým. Vedle průběžného vzdělávání našeho personálu získáváme i externí know-how. O to důležitější je pozitivní mínění potenciálních uchazečů o společnosti ŠKODA,“ dodává Wojnar.
Škoda navíc obsadila i první místo ve třech dílčích hodnoceních této studie. Vítězství v kategorii ‚Nejlepší personální reklama’ je oceněním filmu „Curriculum Vitae“ z roku 2011. Také v kategorii ‚Nejlepší náborář’ se automobilka umístila na prvním místě. Přesvědčivé prezentace společnosti na veletrzích pracovních příležitostí jsou důvodem pro vítězství v kategorii ‚Nejlepší prezentaci na pracovních veletrzích’.
Studii ‚trendence Graduate Barometer‘ vypracovává od roku 1999 výzkumný institut ‚trendence‘ v 27 evropských zemích. Celkem se studie ročně účastní více než 530 000 respondentů z řad studentů před závěrečnými zkouškami a absolventů vysokých škol. Pro každou zemí se vypracovává specifické vyhodnocení. Uvedený výsledek v rámci studie ‚trendence Graduate Barometer’ je dalším důkazem atraktivity společnosti Škoda jakožto zaměstnavatele. Jen v roce 2011 vzrostl počet kmenových zaměstnanců společnosti o osm procent na novou rekordní hodnotu - více než 25 800 osob. Roste také stupeň internacionalizace personálu. V současné době zde pracuje 37 národností.