Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Prodeje automobilky Volvo Cars v Evropě v roce 2014 dynamicky rostly.
Ačkoliv značka Volvo zaznamenala silný nárůst prodejů napříč celým evropským kontinentem, její úspěch je dán především prodejem ve Švédsku, Spojeném království a v Německu. Podle vlastních informací společnosti Volvo Cars došlo ve Švédsku díky silné poptávce po crossoverových modelech Volvo XC60 a XC70 ke zvýšení prodeje o 17,4 %, zatímco ve Spojeném království činil nárůst 25,5 % a v Německu 18,3 %, a to především v důsledku dobrého prodeje hatchbacku Volvo V40 a modelu XC60.
Automobilka Volvo Cars dosáhla v roce 2014 rekordního globálního prodeje v počtu 465 866 vozů, přičemž zaznamenala 18 po sobě jdoucích měsíců zvyšujícího se prodeje. K těmto výsledkům dospěla ještě před uvedením nového Volva XC90, kterého se dočkáme v showroomech v první polovině roku 2015. Během následujících pěti let pak dojde k obnovení kompletní modelové řady společnosti Volvo Cars.
Foto:Volvo