MotorInfo

SEAT posiluje značku

14.10.2014 13:01
SEAT posiluje značku

Prvního ročníku akce Encuentros SEAT v Madridu se zúčastnil velký počet významných podnikatelů, politiků a zástupců institucí.

Prezident společnosti SEAT Jürgen Stackmann vyzdvihl na prvním ročníku akce Encuentros SEAT, pořádané v madridském Torre de Cristal, před velkým počtem významných podnikatelů, politiků a zástupců institucí silnou roli, kterou hraje SEAT ve španělské ekonomice. Jak poukázal, vynikající výrobní a prodejní výsledky společnosti SEAT naznačují, že nastal čas pro otevření nové kapitoly v historii značky. Díky oblibě modelu Leon a velkému počtu obdržených ocenění, jako například „Vůz roku“ v mnoha zemích, došlo v období od ledna do září 2014 k meziročnímu zvýšení prodeje této modelové řady o 57,9 % a celkového prodeje značky SEAT o 10,5 %. SEAT také přijal více než 600 zaměstnanců v závodě Martorell, aby mohl zavést novou směnu na výrobní lince úspěšného Leonu.

Setkání se stalo příležitostí k ohlédnutí a potvrzení pokroku, jehož společnost od svých počátků dosáhla. Jürgen Stackmann vyzdvihl „velký skok vpřed v oblasti kvality, který v uplynulých třech letech vedl ke zvýšení produktivity a spokojenosti zákazníků“. Výsledky společnosti byly loni oceněny prestižní cenou Automotive Lean Award, která byla společnosti SEAT udělena jako uznání trvale udržitelných vylepšení a inovací, zaváděných do výrobních procesů. Prezident společnosti SEAT na prvním ročníku setkání Encuentros SEAT potvrdil pokračující orientaci na evropský trh, kde očekává další zvýšení tržního podílu, a zaměření na produkty a tržní segmenty s vyšší marží na vozidlo. SEAT bude i nadále rozvíjet pevně etablované modelové řady, včetně kompaktního Leonu, a vstoupí i do dalších segmentů s rychlým růstem v Evropě. Ve světle výše uvedeného poukázal na to, že Leon ukazuje cestu kupředu a že podle stejného plánu budou uváděny i další nové produkty. SEAT v současnosti pracuje na modelu SUV, jehož uvedení na trh se očekává v roce 2016.