Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
SEAT otevřel v Berlíně první showroom, který je postavený v souladu s novým korporátním designem této španělské značky.
Nový showroom SEAT v německém hlavním městě nabízí na celkem 7 500 metrech čtverečních dostatek místa pro realizaci růstové strategie značky. Mezi 600 hosty, kteří se zúčastnili slavnostního otevření, byl španělský velvyslanec v Berlíně Juan Pablo Garcia-Berdoy.
V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. S celkovou podlahovou plochou 3 600 metrů čtverečních nabízí budova prostor pro 35 pracovišť. Hlavní prioritou v procesu výstavby byla ekologie a trvalá udržitelnost. Budova je napojena na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisních činností jsou na místě čištěny a vrací se zpět do oběhu. Servis díky tomu neprodukuje žádné odpadní vody. SEAT navíc používá pro osvětlení výstavní haly a venkovních ploch energeticky úsporné diody LED.
Berlínské prodejní a servisní místo je prvním objektem v prodejní síti značky SEAT, který byl plně realizován v souladu s novým korporátním designem. Mezi jeho charakteristické prvky patří bílá a červená barva a diagonální linie. Takto pojatý korporátní design představuje další krok v pokračujícím vývoji image značky.
Původ elegance a preciznosti korporátního designu značky je třeba hledat v diagonálně vedené linii, která připomíná barcelonský bulvár Avenida Diagonal. Tato linie sjednocuje kreativní vizi a je důležitou součástí genetického kódu značky SEAT. Oživení přinášejí výrazné detaily španělského designu – vzrušující akcenty, hluboké stíny, dynamické perspektivy a nefalšovaná radost pojí lidi s novým hybridním životním stylem, který je jak racionální, tak emocionální.
Nové vizuální prvky zahrnují neoddělitelnou dvojici vášnivé červené – hřejivé a dynamické s nezaměnitelným chromem, jež tvoří logo SEAT. Chromovaný symbol, charakterizovaný symetrickými liniemi v trvalém napětí, má precizní tvary pevně zakořeněné v moderním pojetí, které leží pod jemnou linií průmyslové inspirace. Design loga zdůrazňuje úsilí značky SEAT o precizní techniku, vynikající konstrukci a inovace, zatímco červená barva i nadále evokuje duši španělské značky.