Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Stavba jednoho z nejprogresivnějších evropských aerodynamických tunelů a klimatizační komory je nyní v plném proudu.
Zařízení, které bude umístěné ve středisku centra pro výzkum a vývoj Scania v areálu automobilky v Södertälje u Stockholmu , bude schopno naprosto reálně napodobovat přírodní podmínky v rozpětí od suchých mrazivých arktických po extrémně vlhké a horké tropické, stejně jako pestré variace větrného prostředí. Teploty vzduchu mohou být udržovány v rozsahu od -35 °C po +50 °C a relativní vlhkost pak od méně než 10 po více než 95 %. Navíc může toto zařízení simulovat vítr o rychlosti až 100 km/h.
Aerodynamický tunel a jeho simulace specifických podmínek pomohou Scanii učinit vývojové práce ještě efektivnějšími a umožní je pružněji přizpůsobovat momentálním potřebám, ale současně zásadně snížit náklady na dopravu, čas a prostředky spojené s testováním užitkových vozidel a autobusů ve specifických klimatických prostředích. Toto zařízení rozšíří možnosti oddělení výzkumného a vývojového centra Scania v Södertälje, které v současnosti zaměstnává na 2 700 odborníků. Výstavba zařízení bude dokončena v březnu 2013.