Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nová generace nákladních vozidel Scania - řada S získala prestižní ocenění "International Truck of the Year 2017".
Porota ve svém hodnocení nové generace nákladních vozidel mimo jiné zdůraznila faktory jako pohodlí řidiče, bezpečnostní aspekty a pozitivní vliv na celkovou ekonomickou efektivitu dopravců.
"Toto ocenění je nejlepším uznáním v odvětví, které svědčí o tom, že naši konstruktéři a v podstatě celá organizace společnosti Scania, odvedla skvělou práci," řekl Henrik Henriksson, prezident a generální ředitel společnosti Scania. "Naším cílem je vždy naplňovat očekávání a potřeby našich zákazníků a hodnocení poroty jasně potvrzuje, že jsme v případě nové generace nákladních vozidel zvolili ten správný přístup."
Porota, kterou v současnosti tvoří 25 předních evropských novinářů z daného oboru a předsedá jí italský automobilový novinář Gianenrico Griffini, ve svém hodnocení uvedla: "V rámci nové modelové řady představila Scania nákladní vozidlo, které znamená skutečně "nejpokročilejší "nabídku v segmentu těžké dopravy a dokáže uspokojit nejen dnešní dopravní potřeby, ale dopravní potřeby zítřka."
Porota"International Truck of the Year 2017"také zdůraznila nabídku služeb, kterou společnost Scania upravuje každému na míru. Vycházela přitom ze skutečnosti, že po silnicích jezdí už více než 200 000 připojených vozidel Scania. Ocenění získala řada S - nová spací kabina s rovnou podlahou, která je v první řadě určena pro dálkovou nákladní dopravu a kterou Scania právě představila v rámci své nové generace nákladních vozidel.
"Kabina S nabízí díky své rovné podlaze zážitek z jízdy jako v osobním vozidle," řekl Griffini. Kabina S přináší nejen výjimečnou úroveň komfortu a bezkonkurenční prostor, ale můžete si do ní nechat namontovat i dvojité boční hlavové airbagy. Scania se tak stává prvním výrobcem nákladních vozidel na světě, který nabízí tuto bezpečnostní funkci.
"Na vývoji nové oceňované generace nákladních vozidel pracovalo 3 500 našich konstruktérů v Södertälje spolu s dalšími zaměstnanci společnosti Scania, přičemž jsme úzce spolupracovali i s našimi zákazníky," uvedl Henriksson. "Toto ocenění dokazuje, že Švédsko i nadále zůstává vedoucí zemí v oblasti průmyslu a že dokážeme konkurovat na světových trzích."
Investice společnosti Scania do této modelové řady jsou dosud největší během její 125 leté historie. Společnost celkem investovala 20 miliard švédských korun do vývoje nových produktů a služeb, jakož i do úpravy výrobního procesu.
Foto:Scania