Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Provozní zisk Scanie v prvním pololetí vzrostl na 6 652 milionů SEK a výnos na jednu akcii dosáhl 6,18 SEK.
Čistý příjem se pak zvětšil o 18 % na 43 665 milionů SEK; hotovost dosáhla 3 218 milionu SEK ve vozidlech a službách.
Komentář Leifa Östlinga, prezidenta a výkonného ředitele společnosti:
Provozní zisk za první pololetí roku 2011 dosáhl 6 652 milionu SEK. Větší objemy prodeje vozidel i služeb poznamenala významně silnější švédská koruna, vyšší hladina cen a změny na trzích. Brazilský trh, který byl nesmírně silný díky velkým ekonomickým aktivitám a dotacím podporujícím investice do vozidel, je stále na vysoké úrovni, ale méně rozsáhlý ve srovnání s naprosto mimořádným prvním pololetím roku 2010. Objednávky v Rusku jsou na vysoké úrovni, poptávka na Středním Východě je dobrá, stejně jako v Asii. Zájem o vozidla se zvýšil v Evropě, zejména v severních oblastech, zatímco oživení v jižní části kontinentu se projevuje v malé míře. Tržní trendy, mezi nimiž sestupnou roli hraje situace v Brazílii, zatímco nové trhy rostou dramaticky, znamenají negativní dopady na zisk z prodeje vozidel spolu s oslabenými měnovými hodnotami. To lze zobecnit, že objem objednávek zdravě roste a to podporuje budoucí výrobu ve Scanii a investice spolu s výzkumem a vývojem i posilováním sortimentu i expanze prodejních i servisních kapacit. Ve druhém pololetí roku 2011 bude směřovat k dosažení roční technické výrobní kapacity 120 000 vozidel. Toto rozšíření objemu výroby bude využívat stávajících výrobních zařízení, zejména ve Švédsku, ale také investic v objemu 1,5 miliardy SEK v následujících pěti letech. Scania nyní pracuje s krátkými dodacími lhůtami a pohotově reaguje na vývoj objednávek řízením výroby. Protože poptávka v prvním čtvrtletí byla nižší, výsledkem je nižší stupeň produkce na začátku druhého čtvrtletí. Pro dosažení větší pružnosti výrobní soustavy Scania podepsalo vedení automobilky novou smlouvu o regulované pružné pracovní době a pružné zaměstnanosti. V průběhu prvního pololetí 2011 nabyla Scania zkušenosti s poruchami v dodavatelských řetězcích, což mělo dopad na výrobu a výsledkem byly vyšší ceny při požadavcích na kvalitu a přesnost dodávek. Nebezpečí těchto problémů pokračuje.