Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Mnoho českých řidičů vyrazí během letošních prázdnin na dovolenou svým vlastním vozem. Podle statistik AAA AUTO roste mezi českými řidiči zájem o rodinné vozy typu MPV.
Těmi totižmohou pohodlně přepravit do vzdálenějších destinací sebe i svou vícečetnou rodinu. Za prvních pět měsíců roku 2014 bylo prodáno téměř o pětinu více ojetých vozů této kategorie.
Velkoprostorové vozy kategorie MPV jsou stále oblíbenější volbou českých řidičů při nákupu ojetého automobilu. AAA AUTO prodalo od ledna do května tohoto roku celkem 1 877 vozů, což je meziroční nárůst o 18 %. „Vozy MPV jsou častým cílem našich zákazníků. Jejich praktičnost a užitné vlastnosti oceňují nejen muži, ale i ženy, které tvoří přibližně čtvrtinu zájemců o automobil této kategorie,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Poptávka po těchto vozech téměř překonává nabídku, proto pokud si někdo koupí vůz MPV nyní a bude jej udržovat v dobrém stavu, po několika letech jej opět velmi snadno prodá.“ doplňuje Karolína Topolová.
Ze statistik dále vyplývá, že 58 % z prodaných vozů MPV má motor poháněný naftou a 26 % automobilů je schopno převézt až sedm osob. K nejprodávanějším modelům dlouhodobě patří Renault Scenic, Škoda Roomster, Citroën C4 Picasso, Ford C-Max či Opel Zafira. Naopak dříve velmi oblíbený automobil Citroen Xsara Picasso opustil pozici jednoho z nejprodávanějších vozů této kategorie a letos uzavírá první desítku v žebříčku prodejnosti vozů MPV. Nabídka AAA AUTO čítá v současnosti téměř 1 000 vozů MPV.