MotorInfo

Retro je trendy

10.2.2013 09:17
Retro je trendy

Výstava Rétromobile 2013, na které se scházejí milovníci starých aut, představuje celou řadu produktů. Například Citroën zde v butiku na svém stánku vedle vystavených vozů představuje novou řadu reklamních předmětů LifeStyle: Citroën Héritage (Dědictví).

Tato kolekce připomene legendární modely značky Citroën prostřednictvím předmětů každodenní potřeby, které jsou nejen hezké, ale i praktické: kabelky, deštníky, hrnky, atd. Citroën na svém stánku na výstavě Rétromobile 2013 vzdává hold kabrioletům a výrobky kolekce Citroën Héritage připomínají dva z těchto legendárních a současně sympatických vozů: Citroën 2 CV a Méhari.

 

 

 

KABELKA CITROËN HÉRITAGE

Koženková kabelka Citroën Héritage ve stylu „vintage“ okouzlí svým tvarem, designem připomínajícím model 2 CV a podšívkou s retro motivy. Je praktická, s nastavitelnou délkou popruhu a vnitřní kapsou na zip.

 

DEŠTNÍK CITROËN HÉRITAGE

Originální deštník v kaštanové barvě s motivem modelu 2 CV po otevření připomíná zaoblené linie tohoto legendárního vozu.

 

PLÁTĚNÁ TAŠKA CITROËN HÉRITAGE

Na tašce z plátna pískové barvy upoutá design 2 CV, který ji dodává klidný a neobyčejně sympatický vzhled. Atraktivnost zvyšuje i hnědý úchyt a podšívka s retro motivy.

 

TRIČKA CITROËN HÉRITAGE

Trička ze 100% bavlny mají dokonalý retro design. Jsou k dispozici v různých barvách (khaki, oranžová, písková). Nabídka zahrnuje nejrůznější velikosti, proto je mohou nosit malí i velcí fandové.

 

HRNÍČKY CITROËN HÉRITAGE

Kolekce 2 keramických hrníčků okouzlí milovníky čaje či kávy svými teplými barvami a dokonalým vyobrazením vozů Citroën 2 CV a Méhari.