Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost BMW Renocar, historicky první dealer vozů BMW v České republice, slavnostně otevřela nový autosalon v Praze-Čestlicích.
V areálu o rozloze 20 000 m2, který respektuje nejmodernější trendy požadované společností BMW k prezentaci produktů a zprostředkování prémiových služeb, čekají na návštěvníky a klienty komplexní služby prodeje a servisu vozů značek BMW a Mini. Do nových prostor autosalonu v Čestlicích se autosalon BMW Renocar stěhuje z pražského Kongresového centra.
„K výstavbě nového autosalonu nás přiměla skutečnost, že poptávka po našich službách v Kongresovém centru převyšovala nabídku, kterou jsme tam byli schopni poskytnout. Tamní prostory, kde jsme působili od roku 2005, navíc již nesplňovaly přísné standardy společnosti BMW. Rozhodli jsme se proto vybudovat nový autosalon zde v Čestlicích. Jde o největší investici ve třiadvacetileté historii firmy,“ řekl Pavel Vránek, ředitel společnosti Renocar.
Renocar je rodinná firma, což nejlépe dokumentuje fakt, že se při slavnostním otevření autosalonu sešli u jednoho stolu zakladatel společnosti Miloš Vránek starší a jeho dva synové: Pavel Vránek, který je ředitelem společnosti, a Miloš Vránek, jenž zastává funkci finančního ředitele. Právě na rodinné tradici společnost od svého založení staví a tuto filozofii vyžaduje i od svých zaměstnanců.
„Postavit autosalon nebylo snadné, ale daleko těžší bylo sehnat ty správné lidi do týmu. Takové, aby u nás nepracovali jenom pro peníze, ale pro radost. My totiž neřídíme firmu jenom proto, abychom vydělali. Všechno děláme srdcem a chceme, aby to naši klienti pocítili. Máme rádi BMW a tím pádem všechny klienty, kteří k nám jezdí. Protože oni mají rádi BMW tak, jako my,“ řekl Pavel Vránek.
Vzhledem k tomu, že autosalon v Čestlicích představuje největší investici ve více než dvacetileté historii společnosti, došlo při jeho slavnostním otevření pochopitelně také na vzpomínky. Miloš Vránek starší připomněl, že svůj první vůz BMW si pořídil již v roce 1968. Ještě před rokem 1989 pak založil družstvo, které se věnovalo opravám vozů BMW a hned v roce 1990 vznikla společnost Renocar a stala se prvním oficiálním dealerem BMW v zemi.
„Vždy jsme šli cestou postupných kroků. Začali jsme ve stodole s opravami veteránů a postupně jsme naši činnost rozšiřovali. Díky tomu známe hodnotu každé koruny. Důležité také bylo, že oba kluci byli auty odkojeni, BMW se jim dostalo do krve a že i ve firmě fungujeme jako rodina. Mám radost, když vidím, co dokážeme. Jak dokážeme najít řešení a mít nápady. Protože bez nápadů nemá smysl se do žádného podnikání pouštět,“ řekl Miloš Vránek starší.
U příležitosti otevření autosalonu a moderního showroomu zahájila společnost BMW Renocar víkendový BMW festival, během něhož si návštěvníci mohli prohlédnout nejen nejnovější modely BMW včetně premiérově vystaveného BMW 4 coupé, ale také krásné veterány. „Očekáváme kolem tisícovky návštěvníků. Máme pro ně nachystané drobné občerstvení, doprovodný program i zkušební jízdy. Připraveni jsou naši prodejci i technici. Rádi bychom dokázali našim potenciálním klientům, že vozy BMW jsou daleko dostupnější, než se může zdát. Modely, které garantují kvalitu BMW, lze pořídit již v řádu statisíců korun,“ řekl Milan Pulda, ředitel autosalonu v Čestlicích.