MotorInfo

Renault Trucks se zúčastnil virtuálního veletrhu

21.6.2012 20:50
Renault Trucks se zúčastnil virtuálního veletrhu

Společnost Renault Trucks se zúčastnila vůbec prvního veletrhu konaného exkluzivně v prostředí internetu. Jednalo se o první Virtuální veletrh dopravy a logistiky.

Akce přístupná exkluzivně prostřednictvím internetu poskytla značce originální příležitost k oslovení zákazníků. Díky tomuto revolučnímu počinu bylo zákazníkům umožněno bez ohledu na čas a vzdálenost navštívit skutečnou výstavní halu a získat informace (videozáznamy, tiskové zprávy,...) o produktech a službách společnosti Renault Trucks. Dále mohli zákazníci chatovat s odborníky výrobce, kteří byli na chatu k dispozici pro zodpovězení všech jejich otázek.

Renault Trucks prezentoval na svém virtuálním stánku čtyři hlavní témata. První dvě témata byla věnována problematice snižování spotřeby paliva prostřednictvím Řešení Optifuel se zvláštním důrazem na produkt Optifleet, telematické řešení pro monitorování a řízení firemního vozového parku. Dalším tématem byla nabídka vozidel značky Clean Tech, pod kterou jsou zahrnuta vozidla s elektrickým, hybridním a CNG pohonem. V neposlední řadě výrobce využil této příležitosti k prezentaci svých špičkových inovativních aplikací pro smartphony, jako je zejména Time Book, kniha jízd pro 21. století, NavTruck, jediná GPS aplikace určená speciálně pro těžká nákladní vozidla a dostupná pro iPhone a Android, či Deliver Eye, aplikace umožňující v případě zpoždění dodávky nebo poškození zboží odeslání fotografie s údajem o místě a času jejího pořízení. Renault Trucks tak svou účastí na tomto 100% digitálním veletrhu potvrdil své odhodlání udržovat krok s dobou a využívat všechna média - včetně těch nejmodernějších - k trvalému prohlubování vztahů se svými zákazníky.