Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Renault zavedla v České republice celkovou záruku na 5 let/100 000 km na osobní vozy a 5 let/200 000 km na užitkové vozy.
Plán kvality PER (Plan d’Excellence Renault), který byl zveřejněn v roce 2005, si stanovil dva ambiciózní a pro společnost klíčové cíle - dostat automobily značky Renaut na špici kvality a spolehlivosti a zároveň dosáhnout vynikajících výsledků ve vztahu k zákazníkovi jak na úrovni prodeje, tak i v oblasti poprodejních a servisních služeb. Symbolem uskutečněných úspěchů značky se stala třetí generace Renaultu Laguna, která se objevila na trhu koncem roku 2007, a o které společnost prohlásila, že se bude ucházet o prvenství na poli kvality a spolehlivosti v segmentu dosud plně ovládaném značkou Renault Premium. Dostat třetí generaci Renaultu Laguna na špici ve své třídě se stalo klíčovým cílem, který si společnost vytyčila v rámci svého strategického plánu Renault Contrat 2009.
Hmatatelné výsledky
Vedle otázek spojených s dokonalou koncepcí produktů podléhá vysoce náročným požadavkům na kvalitu samotná výroba (vycházející ze zkušeností získaných na základě aliance Renault-Nissan) a zpětné hodnocení dosažených výsledků. To se týká všech modelů automobilů Renault. Proces označovaný jako 'Design to Quality' zajišťuje kontrolu kvality už od koncepční fáze vývoje nového automobilu. Standardy kvality výrobního procesu (společné s firmou Nissan) přispívají rozhodujícím způsobem k dosahování výrazných úspěchů v otázkách kvality automobilů. Od roku 2006 testování prvních prototypů nových modelů probíhá za extrémně přísných podmínek, při kterých jsou simulovány nejrozmanitější situace, se kterými se budoucí zákazníci mohou při provozu setkat (extrémní klimatické podmínky, nejrůznější nerovnosti terénu, atd.). Tímto způsobem je dosahováno bezchybnosti finálního produktu.
Nejnovější nezávislé posudky vyhotovené především společnostmi ADAC a JD Power, které se pohybují na špičkových automobilových trzích, jako například na německém automobilovém trhu, hodnotí spolehlivost většiny novějších modelů značky Renault (stáří v rozpětí 1- 6 let) jako dobré nebo vynikající. Třetí generace Renaultu Megane se stala hlavním symbolem vynikající kvality dosažené automobilkou v kompletním spektru vysokých požadavků.
Další vysoce spolehlivý ukazatel míry kvality a spolehlivosti dosažené automobilkou Renault jsou její výdaje na záruční opravy. Od roku 2008 zaznamenala společnost Renault celosvětový každoroční pokles výše uvedených výdajů o 15 % (o 35 % mezi roky 2008 a 2011), což dokládá vysokou úroveň spolehlivosti celé její modelové řady.
Nová strategie v oblasti záruky nových vozů
Uvědomujíc si dosažené úrovně kvality, automobilka Renault poskytuje nyní CELKOVOU ZÁRUKU po dobu 5 let nebo 100 000km pro osobní vozy a 200 000 km pro vozy užitkové. Tato nabídka je platná od 18. ledna 2012 pro všechny nové objednávky.
Služby zákazníkům jsou klíčovým nástrojem při získávání věrných zákazníků
V rámci plánu kvality PER se stala dalším strategickým klíčovým cílem kvalita poskytovaných zákaznických služeb. Plán kvality služeb, který dostal označení PER 4 (neboť je čtvrtým pilířem celkového plánu), si v první řadě stanovil způsob chování a přístup k zákazníkovi ať už v rámci prodeje, nebo v rámci poprodejních a servisních služeb. Uplatňovaný v letech 2006 a 2007 v celém rozsahu sítě autorizovaných prodejců, plán PER 4 umožnil významnou měrou zvýšit kvalitu poskytovaných služeb. Pro snazší sledování výsledků těchto průzkumů byl stanoven ukazatel 'míry doporučitelnosti', který vypovídá o procentu zákazníků kteří po zkušenosti z prodeje či poprodejních služeb doporučují služby tohoto výrobce automobilů. Je zřejmé, že pokud zákazníci společnost doporučí, dokazuje to jejich naprostou spokojenost se službami, které jim byly poskytnuty. V roce 2012 více než 98 klientů ze 100 dotázaných na kvalitu poskytovaných obchodních služeb by doporučilo třetí straně služby automobilky Renault. Co se týče poprodejních služeb za stejné období, jde o 95 respondentů ze sta, kteří odpověděli kladně.
Kvalitou se pyšní i oblast služeb
I přes tyto vynikající výsledky, které Renault vykazuje v oblasti kvality služeb, bude společnost nadále uplatňovat v celé síti svých autorizovaných prodejců v průběhu celého ho roku 2012 svůj 'Slib zakazníkům značky Renault'.
Slib zákazníkům se sestává z 8 závazků a je platný v celé české síti autorizovaných prodejců značky Renault:
Eric Basset, generální ředitel společnosti Renault ČR, a.s.: „Jak již víte, před několika měsíci jsem nastoupil do funkce generálního ředitele společnosti Renault ČR, a.s., v České republice. V síti Renault jsem strávil spoustu času a naslouchal, abych mohl jasně zhodnotit postavení značky Renault v České republice. Kvalita je více než kdy jindy důležitá pro budoucnost naší firmy a pro důvěru našich stávajících i budoucích zákazníků. Koncepce „Kvalita Renault“, započatá před 4 lety „Plán Kvality Renault“ a programy „Plan Excellence Renault“ a ‚“Plán spokojenosti zákazníků“, ukázala své výborné výsledky. Nyní potřebujeme tyto výsledky uplatnit na trhu. Počínaje 18. lednem 2013 se stává pětiletá záruka silným prodejním argumentem, je to výraz naší důvěry ve značku Renault a v kvalitu našich modelů“.