MotorInfo

Renault nabízí Kerax 8x8

24.11.2011 11:16
Renault nabízí Kerax 8x8

Renault Trucks rozšiřuje svou nabídku vozů pro práci v nejnáročnějším terénu a představuje Renault Kerax ve verzi 8x8.

Vůz je určen pro práci na těch nejobtížněji přístupných místech a v nejtěžších podmínkách. Jeho osm poháněných kol a zesílený podvozek umožňují  splňovat nejnáročnější požadavky kladené při zemních pracích, v dolech, či při ropném průzkumu. Model Kerax 8x8 je nyní k dispozici ve výkonovém rozpětí od 430 do 460 koňských sil s motory podle normy Euro V.

Společnost Renault Trucks nabízí, počínaje modelem Midlum 4x4, přes Premium Lander OptiTrack až po model Kerax 6x6, jednu z nejširších a nejucelenějších řad vozidel s pohonem všech kol (AWD) na trhu. S cílem vyjít vstříc vzrůstající poptávce po vozidlech s velkou tažnou silou rozšiřuje společnost Renault Trucks svou nabídku o nový model - Kerax 8x8. Nová verze je určena zejména pro plnění úkolů vyžadujících vysoký výkon a velkou robustnost - při ropném výzkumu, přepravě stavebních materiálů, pomocných pracích v důlních provozech, či při zemních pracích v nepřístupném terénu.

 

Specifičnost vozidla Kerax DXi 11 8x8 spočívá v jeho osazení osmi poháněnými koly na více nápravách (dvě řízené nápravy vpředu a dvě hnací nápravy vzadu). Toto řešení umožňuje vozidlu překonat téměř jakoukoli překážku a dosáhnout až do nejhůře přístupných lokalit. Vozidlo disponuje zesíleným a prodlouženým podvozkem, díky čemuž může dosahovat celkové hmotnosti soupravy o hodnotě více než 50 t. Kerax 8x8 přináší zákazníkům výhody v otázkách produktivity, neboť díky jeho nosnosti a robustnosti se mohou na jeho služby spolehnout v průběhu celého roku bez ohledu na venkovní podmínky a motor DXi 11 se spotřebou paliva řadí k nejúspornějším ve své kategorii.

Kerax 8 x 8, doposud dostupný pouze na mezinárodních trzích (mimo Evropu) a v Polsku, je nyní k dispozici v celé Evropě s motorem DXi 11 Euro V.

Novinka nabízí ještě lepší průchodnost terénem než klasický Kerax, neboť disponuje zvětšeným nájezdovým úhlem (od 26° do 31° v závislosti na použitém typu pneumatik) a světlou výškou 340 mm vpředu a 360 mm vzadu. Mechanické části vozidla prokazují své kvality již řadu let v reálném provozu v těch nejobtížnějších terénních i klimatických podmínkách a osvědčily se i během expedice Cape to Cape, v jejímž průběhu urazilo šest vozidel Kerax a šest vozidel Sherpa cestu od Severního mysu v Norsku k mysu Dobré naděje v Jihoafrické republice.