Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Za necelé 2 roky od uvedení na trh pokořil prodej plug-in hybridního modelu Mitsubishi Outlander PHEV hranici 40 000 prodaných vozů v Evropě (země MME34 s výjimkou Ruska, Ukrajiny a Kazachstánu).
Při dodržení optimální rovnováhy mezi kapacitou a celkovou poptávkou začala společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) od října 2013 postupně uvádět model Mitsubishi Outlander PHEV do jednotlivých zemí Evropy, počínaje vybranými trhy orientovanými na plug-in hybridy jako jsou Nizozemsko či severské země. Od té doby se distribuce tohoto modelu úspěšně rozšířila napříč celou Evropou, v čele žebříčku s top trhy:
Nizozemsko: 17 733 vozů
Velká Británie: 11 975 vozů
Švédsko: 3 195 vozů
Norsko: 2 502 vozů
Německo: 2 132 vozů
Francie: 1 127 vozů
Tohoto výsledku bylo možné dosáhnout díky technologiím budoucí generace a jedinečným funkčním atributům vozidla tzv. USP (unique selling proposition neboli jedinečný užitek) pro běžný život, který Mitsubishi Outlander PHEV svým uživatelům nabízí (samodobíjecí SUV s pohonem 4x4 a se dvěma elektromotory, několik automatických režimů jízdy na elektrický pohon, plnohodnotných 5 míst k sezení při objemu zavazadlového prostoru až 463 l , atd ...).
Foto:Mitsubishi