MotorInfo

Rekordní prodeje Toyoty v září

1.10.2015 16:11
Rekordní prodeje Toyoty v září

České zastoupení značky Toyota dosáhlo v září rekordních prodejů. Během tohoto měsíce bylo uzavřeno 591 nových smluv s konečnými zákazníky. 

Jedná se o nejlepší prodejní výsledek od června 2010. Nejžádanější byl model Auris s 224 prodanými vozy. K výsledku pomohla také kampaň spojená s akcí „Toyota Víkend“. Během ní zákazníci uzavřeli 88 nových smluv. Září 2015 je pro značku nejúspěšnější měsíc po pěti letech (od června 2010). 

„Významně se do prodejních číslech promítla také atraktivní nabídka pro soukromé i firemní zákazníky. Podařilo se nám uzavřít menší fleetové případy, které jsou důležitým příspěvkem do konečného součtu prodaných vozů,“ uvádí Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota, a doplňuje: „Září považujeme na zlomový měsíc, který potvrdil, že aktuální výhodná nabídka přesně odpovídá požadavkům zákazníků na českém trhu. Je to pro nás samozřejmě také motivace do dalších měsíců.“ 

Vliv na pozitivní výsledek za září měla také akce „Toyota Víkend“, která proběhla ve dnech 19. až 21. září. Během těchto tří dnů zájemci uzavřeli 88 nových smluv. „Jsme velmi rádi, že zákazníky naše aktivity oslovily a s ohledem na velký úspěch kampaně jsme se rozhodli tyto výhodné podmínky pro nákup našich vozů prodloužit do měsíce října,“ říká k dalším plánům Martin Peleška.

V dalším období se mohou zájemci o nové Toyoty i nadále těšit na výrazné bonusy v případě platby v hotovosti. Pokud využijí k nákupu nového automobilu financování Toyota Garant, získají 0% úrok. Ten využilo v září 107 zákazníků.

Toyota by ráda viděla více svých aut ve firemních vozových parcích. Z toho důvodu se zaměřila právě na tyto zákazníky a v září pro ně připravila nový operativní leasing Toyota Rent a Rent+ (kompletní servis). První měsíc fungování leasingu přinesl velice pozitivní reakci u modelů Auris a Avensis.

Od ledna do srpna 2015 se v České republice celkem prodalo 2 998 automobilů značky Toyota. Z toho bylo 9 % (270) vozů využívajících hybridní technologii. České zastoupení Toyoty plánuje do konce roku prodat 4 700 aut (leden – prosinec 2015).

 

Foto:Toyota