MotorInfo

Rebranding obchodních míst značky ŠKODA

13.12.2015 16:33
Rebranding obchodních míst značky ŠKODA

ŠKODA dále zvyšuje tempo při úpravách prodejní sítě dle nové korporátní identity (CI).

Autosalon AUTO.POINT 21 SAS ve městě Luisant, severovýchodně od Paříže, je celosvětově již 1 500. prodejcem značky ŠKODA, který svou provozovnu přebudoval do nového korporátního designu – a to jen tři měsíce po 1 000. showroomu. Vedle Evropy probíhá tato změna designu dealerských provozoven také v Asii, Africe a v Austrálii.

„Souběžně s největší modelovou ofenzívou v historii značky ŠKODA realizujeme s našimi partnery nové provedení prodejních míst na jednotlivých trzích, v těsné spolupráci s prodejní sítí tak, abychom zajistili trvalou udržitelnost. Těší nás již 1 500. modernizované obchodní místo od počátku roku 2014,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. „Nový vzhled autosalonů představuje ideální platformu pro moderní paletu vozů značky ŠKODA. Současně zdokonalujeme všechny postupy a procesy tak, abychom zákazníky v autosalonu nadchli,“ dodává Eichhorn.

Přechod na novou korporátní identitu obchodních míst začal zhruba před dvěma lety. Zejména v průběhu roku 2015 se projekt zřetelně zrychlil. Vedle domácího evropského trhu se tyto změny týkají také prodejců v Číně, Rusku a v Indii, ale i trhů jako je Austrálie, Alžírsko nebo Tchaj-wan. Ať už v Praze, Paříži, Sydney nebo v Tchaj-pej – hlavním cílem nového vzhledu obchodních míst značky ŠKODA je rychlá, přímá a otevřená komunikace se zákazníky. Základní myšlenkou strategie ‚Human Touch’ značky ŠKODA je osobní kontakt. To platí obecně pro celý vzhled a architekturu provozoven, které působí zevnitř i zvenku otevřeným a transparentním dojem a zvou tak k návštěvě. Průběžně také absolvují prodejní partneři značky ŠKODA a jejich zaměstnanci rozsáhlé školení s cílem dosažení maximální spokojenosti zákazníků.

Nová CI prodejců je nedílnou součástí Růstové strategie značky ŠKODA. V uplynulých pěti letech realizovala automobilka největší modelovou ofenzívu ve své historii. Celá modelová paleta byla obnovena a rozšířena do nových segmentů. Dosavadním vrcholem bylo uvedení nové generace modelu ŠKODA Superb v polovině roku 2015.

V příštích letech chce automobilka v úspěšném kurzu důsledně pokračovat. Vedle osvědčených předností vozů značky ŠKODA automobilka sází i na cílenou emocionalizaci značky a jejích jednotlivých modelů. Tato ambice se odráží i v novém designu prodejních zastoupení značky.

 

Foto:ŠKODA AUTO