MotorInfo

Program ŠKODA Plus se úspěšně rozvíjí

8.11.2012 15:30
Program ŠKODA Plus se úspěšně rozvíjí

Program ŠKODA Plus pro prodej ojetých vozů slaví úspěch - v prvních třech čtvrtletích roku 2012 v České republice výrazně vzrostly prodeje.

Od ledna do září zajistili partneři programu ŠKODA Plus odbyt pro 16 700 vozů, což představuje ve srovnání se stejným obdobím minulého roku nárůst o dvanáct procent. Nejprodávanějším modelem je Octavia. ŠKODA Plus je program prodeje ojetých vozů u vybraných smluvních obchodníků Škoda v České republice. V rámci programu jsou nabízena vozidla kategorie Roční vozy, jejichž stáří nepřesahuje 18 měsíců a počet ujetých kilometrů je maximálně 30 000. Spolu s nimi získává nový majitel benefit v podobě čtyřleté tovární záruky. Partneři programu ŠKODA Plus nabízejí navíc vozy pod označením Vyzkoušené ojeté vozy. Do této kategorie spadají nejen vozy Škoda, ale i vozidla dalších značek. Tyto vozy splňují přísné kvalitativní standardy, disponují servisní knížkou a jsou mladší pěti let. Na přání může zákazník získat na tato vozidla roční záruku.

„Program ŠKODA Plus se úspěšně rozvíjí,“ říká Petr Pečenka, ředitel Škoda Auto Česká republika. „I přes nesnadné ekonomické podmínky se nám podařilo během prvních devíti měsíců roku 2012 výrazně zvýšit prodeje. Stále více zákazníků se zajímá nejen o atraktivní zánovní vozy Škoda, ale také o celý program ŠKODA Plus, v jehož rámci jsou nabízeny kvalitní ojeté vozy. Rostoucí zájem zákazníků nás těší a je důkazem toho, že spuštění programu v roce 2009 bylo důležitým a správným krokem,“ uzavírá Pečenka.

Spolu s nárůstem prodeje se zvyšuje i počet partnerů programu. V současné době je zákazníkům k dispozici 95 prodejních míst. Ve srovnání s rokem 2011 se jedná o nárůst o 46 procent. Nabídka vozů v programu ŠKODA Plus standardně převyšuje 3 000 vozů. K dostání jsou nejen vozy Škoda, ale i modely jiných značek. Vozy Škoda tvoří přibližně 75 procent celkové nabídky. Nejprodávanějším modelem je Octavia s podílem 38 procent, následuje Fabia, Superb a další modely. Nabídku programu ŠKODA Plus tvoří z velké části referentské vozy zaměstnanců automobilky a vozy ze zaměstnaneckého operativního leasingu. Obchodníci navíc zajišťují odbyt i pro předváděcí vozy a vykoupené ojeté vozy. Všechny vozy v programu ŠKODA Plus musí splňovat přísná kritéria kvality. Základním kritériem je řádně vedená servisní knížka. Vozidla poté procházejí přísnými kontrolami a předprodejní přípravou od zkušeného a proškoleného personálu.

Škoda auto spustila tento program v lednu 2009 ve spolupráci s finanční společností ŠkoFIN. Vznik iniciovala vysoká poptávka po zánovních vozech v České republice. Jeho cílem je podpora prodeje, zkvalitnění nabídky a financování ojetých vozů v autorizované prodejní síti. V průběhu roku 2012 přizpůsobila Škoda prezentaci programu ŠKODA Plus současnému korporátnímu designu. Nově došlo i k změně vzhledu internetových stránek - ty jsou nyní přehlednější a poskytují uživatelům vyšší komfort. Návštěvníci zde naleznou veškeré informace o programu a kompletní nabídku vozů.