Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Problémy s převodovkou, zadření motoru či jiné závažné defekty se nevyhýbají ani těm nejnovějším automobilům.
V prvních dvou letech provozu se řidiči mohou spolehnout na zákonem danou dvouletou záruku. Některé automobilky tuto standardní dobu navíc výrazně prodlužují, a získávají tak jistou konkurenční výhodu, protože zákazníci v případě poruchy ušetří až desítky tisíc korun.
Obavy z nákladných oprav zvyšují zájem řidičů o služby a výhody, které riziko desetitisícových položek za defekt auta eliminují. Automobilky na tuto poptávku reagují tím, že poskytují na svá auta prodloužené záruky nebo garantují zákazníkům výhodnější servis. Někteří výrobci prodlužují standardní dvouletou záruku na lhůtu dvonásobně či trojnásobně delší. Příkladem je Hyundai, který poskytuje neomezenou záruku na 5 let, a Opel dokonce na 6 let, ten ovšem pouze na vybrané komponenty. Prodloužení nabízejí buď zcela zdarma, jako například zmíněná nošovická automobilka, nebo si za něj musíte připlatit, jako například u vozů Škoda. Rekordmanem v délce garantované záruky je značka Kia, která však tuto dobu omezuje ujetím určitého počtu kilometrů.
Právě informace o možném omezení rozsahu služeb, které prodloužené záruky zahrnují, jsou těmi, o něž by se zákazníci před koupí nového vozu měli rozhodně zajímat.