Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Z prodejního hlediska měsíc leden většinou nepatří k těm nejsilnějším v roce, značce Peugeot v ČR však přinesl úspěchy, a to jak v prodejích, tak v objednávkách.
První měsíc letošního roku navazuje na pro značku Peugeot prodejně úspěšný rok 2015. Celkem bylo v lednu 2016 registrováno 724 osobních a lehkých užitkových vozů značky Peugeot. V žebříčku automobilek Peugeot zaujal 6. příčku a podíl na trhu činil 3,87 %. Nárůst oproti loňskému lednu představuje 11,6 %.
Prodeje osobních vozů Peugeot dosáhly 561 vozů a oproti lednu loňského roku zaznamenaly nárůst o 24,4 %. Nejprodávanějším modelem osobní řady se stal crossover Peugeot 2008 se 142 registrovanými vozy. Ve svém segmentu B2 se tak posunul do první desítky, přičemž v podsegmentu B2 CUV/SUV zaujal se značným náskokem vůči konkurenci první místo.
Z hlediska lehkých užitkových vozů značka Peugeot zaznamenala v lednu oproti loňskému roku pokles. Nejprodávanější užitkový model Peugeot Boxer si však uhájil pozici lídra svého segmentu se 148 registrovanými vozy. Celkově Peugeot v lednu prodal 163 lehkých užitkových vozů, získal podíl na trhu 13,63 % a v pořadí automobilek obsadil 3. místo.
V následujících měsících značka Peugeot očekává pokračování rostoucího trendu díky velkému počtu objednávek nových vozů uzavřených v rámci akční nabídky „7 dní Peugeot“, která proběhla od 18. do 26. ledna. Celkem bylo v lednu podepsáno 2 034 objednávek.
Foto:Peugeot