MotorInfo

Prahou projela Route 301

12.11.2012 22:54
Prahou projela Route 301

Již 1. listopadu během tiskového dne mezinárodního veletrhu Auto Show v Istanbulu odstartovala akce „Route 301“. Nové vozy Peugeot 301 projedou trasy o délce více než 10 000 km, zavítají na 3 kontinenty a protnou 17 zemí.

„Route 301“  je akce pořádaná v úzké spolupráci s filiálkami a dovozci ze 17 zemí střední a východní Evropy a zemí Maghrebu, sestává ze dvou tras - severní, z Istanbulu do Moskvy a jižní, z Istanbulu do Casablanky.

„Route 301“ má splnit dva cíle - vyvolat zájem veřejnosti o nový model Peugeot 301, za jehož volant usednou a projedou svoji zemi posádky složené ze známých osobností, novinářů či bloggerů; a také test „in natura“, v rámci něhož  budou moci osoby ovlivňující veřejné mínění ocenit a posoudit novinku od Peugeotu na silnicích v zemích, na jejichž trhy bude vůz v nadcházejících měsících uveden.

„Route 301“ bude téměř celý měsíc probíhat na silnicích od Ruska po okraje Sahary. Představuje 2 trasy: z Istanbulu do Moskvy a z Istanbulu do Casablanky; 3 nové vozy Peugeot 301 na každé trase; 17 projetých zemí (19 navštívených zemí); 35 etap; 70 „hostujících“ řidičů; 21 lokálních akcí; více než 10 000 km.

Ředitel pro marketing a komunikaci značky Peugeot Guillaume Couly prohlásil: „Route 301 představuje originální způsob, jak se přiblížit veřejnosti a jak předvést know-how značky Peugeot ve světě rodinných sedanů, v němž značka s více než 17 miliony prodanými vozy oprávněně drží významné místo. Vozy projedou místy, kde se model 301 bude prodávat a pozvaní hosté přispějí ke zvýšení obecného povědomí o modelu 301, jenž je hlavní hybnou pákou v internacionalizaci značky Peugeot.“

O akceleraci značky Peugeot na mezinárodním poli svědčí vývoj prodejů mimo Evropu – v roce 2005 dosahoval podíl vozů prodaných mimo trhy západní Evropy 36 %, zatímco v roce 2011 už 48 %. K nárůstu prodejů vozů značky Peugeot na velkých a rostoucích trzích v Číně, Latinské Americe a Rusku přispívají modely 408, 508, 308 Sedan a brzy i 208. Nyní je na řadě model 301, který tak obohatí mezinárodní nabídku značky. Cílem tohoto cenově dostupného a přitom prestižního sedanu o délce 444 cm je splnit očekávání zákazníků z hlediska designu, komfortu, technologické výbavy a robustnosti. Nový model se bude vyrábět ve španělském městě Vigo a později i v čínském Wuhanu. V příštích měsících se dostane na trhy v Turecku, střední a východní Evropě, Rusku a na Ukrajině, dále do zemí Maghrebu, Středního východu, Afriky, Latinské Ameriky a na konci roku 2013 i do Číny. V době, kdy se bude prodávat po celý rok, je cílem 150 000 prodaných vozů 301 po celém světě.