Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Dvě z provozoven sítě Porsche Inter Auto CZ významně uspěly v letošním již čtvrtém ročníku národní soutěže Škoda Service Challenge.
Společnost Porsche České Budějovice obhájila titul Nejlepší servis Škoda v ČR z loňského roku a získala další dvě prvenství v kategorii servisní poradce a servisní technik. Druhé místo v kategorii nejlepší servisní technik vybojovala společnost Porsche Plzeň. Servisní specialisté prokázali své vynikající odborné znalosti a opět tak potvrdili nejvyšší kvalitu autorizovaných servisů.
„Rád bych tímto poděkoval našich kolegům ze servisních oddělení všech zúčastněných provozoven za nasazení v soutěži a vítězům gratuluji. Umístění na stupních vítězů dokazuje odbornost našich servisních týmů a kvalitu nabízených servisních služeb,“ říká Mag. Christian Lang, generální ředitel a jednatel Porsche Inter Auto CZ.
Ve čtvrtém ročníku mezinárodní soutěže Škoda Service Challenge, které se letos účastnilo 357 zástupců z 87 dílen české sítě autorizovaných servisních partnerů Škoda, nechyběli ani zaměstnanci provozoven Porsche České Budějovice, Porsche Plzeň Borská pole i Lochotín a Porsche Hradec Králové. Z 30 servisních specialistů, kteří postoupili do finále, vybojovali první místa pánové Ladislav Novotný v kategorii servisní poradce a František Mádl v kategorii servisní technik z českobudějovické provozovny. Servisní tým společnost Porsche České Budějovice obhájil také své loňské vítězství v samostatné kategorii a opět získal titul „Nejlepší servis Škoda v ČR“. Společnost Porsche Plzeň - Borská pole se po loňském vítězství v kategorii servisní technik i letos těší z umístění na stupních vítězů, a to díky panu Zdeňkovi Noskovi, který získal druhé místo v této skupině.
Škoda Service Challenge 2013 je vědomostní a dovednostní soutěž z oblasti servisu služeb zákazníkům. Účastníci při ní řeší praktické a teoretické úlohy v kategoriích servisní technik, servisní poradce a lakýrník. Soutěž probíhá nejprve na národní úrovni, vítězové následně postupují do mezinárodního finále. To se koná od 15. do 18. května 2014 v Praze a Kosmonosích a utkají se v něm nejen tři vítězové z České republiky a dalších evropských zemí, ale také i z Jižní Ameriky, Asie a Afriky.