Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Krátce před prvními dodávkami překonává supersportovní Porsche 918 Spyder standardy, které mu byly nastaveny.
Pečlivé ladění a speciální paket Weissach snižující hmotnost automobilu, zrychluje model z klidu na 100 km/h za pouhé 2,6 s (-0,2 s). Dvousetkilometrové rychlosti dosáhne za 7,2 s (-0,5 s) a hranici 300 km/h pokoří za 19,9 s (-2,1 s).
Zdokonalení mají přínos také ve výkonnosti na čistě elektrický pohon tohoto hybridního supersportovního vozu. Dvojice elektromotorů na přední a zadní nápravě dokáže 918 Spyder z klidu na 100 km/h zrychlit během 6,2 s, a to bez produkce emisí. To znamená zlepšení akcelerace ve srovnání s minulostí o sedm desetin sekundy. S paketem Weissach zabere čistě elektrický sprint pouhých 6,1 s.
Model 918 Spyder s paketem Weissachv současnosti drží s časem 6:57 minuty rekord na jedno kolo na Nordschleife okruhu Nürburgring. Současně tento vůz vykazuje minimální spotřebu paliva a produkci emisí, které jej zařadily do energetické třídy A+. S paketem Weissach činí normovaná spotřeba v cyklu NEDC 3,0 l/100 km (bez něj 3,1 l/100 km). To odpovídá emisím CO2 70 g/km (72 g/km bez paketu Weissach). Úroveň spotřeby paliva v normovaném cyklu měření odpovídá 12,7 kWh/100 km.