MotorInfo

Podzimní nabídka Servisní pojišťovny

22.9.2015 07:38
Podzimní nabídka Servisní pojišťovny

Servisní pojišťovna, a.s. patří do skupiny firem vlastněných JUDr. Ing. Ladislavem Samohýlem. Původně vznikla v roce 1997 s cílem zvýšit komfort zákazníků holdingu Samohýl Motor.

Doplnila nabídku služeb autosalonů a autoservisů o havarijní pojištění, které bylo modelováno podle zákaznických požadavků. Po téměř dvaceti letech, kdy probíhalo postupné ladění pojišťovacích produktů i péče o zákazníky, nabízí Servisní pojišťovna i nadále své produkty široké motoristické veřejnosti.

Hlavním teritoriem působnosti Servisní pojišťovny je Morava, kde čerpá ze silného zázemí autosalonu i autoservisů Samohýl Motor Holdingu. Zákazníci se však rekrutují z celé České republiky, proto má Servisní pojišťovna nasmlouvanou síť autoservisů pro řešení případných oprav.

„Pro Servisní pojišťovnu jsou typické flexibilita, nadstandardní poskytované služby a individuální zákaznický přístup. Samozřejmostí je pick up servis, odtah vozidla nebo zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy,“ říká ing. Roman Dujíček, ředitel Servisní pojišťovny.

Hlavní doménou Servisní pojišťovny je havarijní pojištění. Tento produkt není žádnou novinkou, nicméně v Servisní pojišťovně jej vhodně nově doplňují o pojištění GAP12. O co jde? Je to pojištění pro majitele nových automobilů, kdy kryje rozdíl mezi cenou pořízení vozidla a obecnou hodnotou vozu v okamžiku nehody.

„Ten, kdo si někdy koupil nový automobil, havarijně jej pojistil bez pojištění GAP12 – a bohužel automobil totálně zrušil nebo mu byl odcizen, byl zřejmě při realizaci pojistného plnění nepříjemně překvapený. Pojišťovna obvykle hradí výši škody maximálně do obecné hodnoty vozidla. Není tajemstvím, že nejvíc na hodnotě ztrácí právě nové auta. Odborníci říkají, že vyjetím z autosalonu klesne hodnota vozidla o 10 %. Dalších 15 % - 20 % hodnoty ztratí auto během prvního roku používání. Samozřejmě rychlost poklesu hodnoty vozu závisí jak značce a typu auta, tak na jeho využití. Po prvním roce používání může být obecná hodnota až o 30 % nižší než pořizovací. A právě pojištění GAP12 kryje těchto 30 % - takže v případě nehody získá zákazník plnění do 100 % pořizovací ceny vozu,“ vysvětluje Roman Dujíček.

Září 2015 bylo přelomové i v cenové politice Servisní pojišťovny. Ceny byly upravené tak, že většina zákazníků bude velmi mile překvapena atraktivní nabídkou. Namátkou například pojištění čelního skla umí Servisní pojišťovna nejvýhodněji na trhu. Servisní pojišťovna také umožňuje přenos bonusů za bezškodní průběh na další osoby v rodině nebo přenos z fyzické osoby na podnikatele a obráceně. Takže pokud například otec koupí synovi auto jako dárek k 18. narozeninám, může při sjednání havarijní pojistky „darovat“ synovi i své bonusy.

Servisní pojišťovna nabízí i jeden produkt, který je na českém pojišťovacím trhu jedinečný a specifický. Jde o havarijní pojištění CLASSIC VINTAGE. Toto pojištění je určené pro automobilové a motocyklové veterány. Každému zákazníkovi je toto pojištění sestaveno individuálně - přesně podle jeho přání: ať už jde o dobu pojištění nebo o pojistná rizika od ALL risk až po jednotlivě vybraná.

 

Ilustrace:Servisní pojišťovna