Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Díky rozvolnění protipandemických opatření otevírá pro veřejnost po více než čtyřech měsících největší síť autocenter ojetých vozů AAA Auto a Mototechna všech svých 22 prodejních poboček v České republice.
Bezpečný prodej bude probíhat za dodržování striktních hygienických opatření, požadovaných ministerstvem zdravotnictví. Nadále si budou moci lidé koupit vůz také on-line, bez nutnosti návštěvy pobočky. „Na otevření jsme byli připraveni. Vozy byly vyčištěné, vydezinfikované a přichystané k prodeji, stejně tak jsme provedli generální úklid poboček. Jsem ráda, že rozvolnění přišlo ještě do hlavní sezony, která je vždy nejsilnějším prodejním obdobím roku. Na jaře se celý trh ojetin probouzí a je dobře, že u toho můžeme být s otevřenými autocentry. Na našich 22 tuzemských pobočkách máme k prodeji připraveno 9 200 vozů,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA Auto.
„Zájem o ojeté vozy je velmi vysoký, to ukazují i nevídané objemy on-line prodejů, které byly až do neděle jedinou možností, jak si ojetinu pořídit. Letošní rok bude zcela jistě nadále v rámci pokračujících protipandemických opatření a dovolené se budou odehrávat převážně autem po Česku. Auto bude i nadále bezpečnějším způsobem dopravy než vlak nebo autobus. To vše jsou faktory, které hovoří pro rychlý růst prodejních čísel. Proto chceme rychle zvýšit naší nabídku až na 10 000 vozů,“ doplnila Karolína Topolová. „V současné době se každý obyvatel České republiky může na naši pobočku dostat nejpozději do 30 minut,“ říká Karolína Topolová. I nadále je samozřejmě možné vůz u AAA Auto zakoupit on-line s dovozem domů nebo s vyzvednutím na pobočce.
Síť AAA Auto již od začátku pandemie koronaviru pravidelně dezinfikuje nabízené vozy i prostory svých poboček. Prodejci, jejichž zdravotní stav pravidelně kontroluje, používají ochranné prostředky, roušky a rukavice. Zákazníci mají v autocentrech k dispozici jednorázové rukavice a dezinfekci a zejména dostatek osobního prostoru tak, aby se nemuseli setkávat s dalšími klienty. „Budeme samozřejmě dbát na všechna pravidla, požadovaná ministerstvem zdravotnictví a ministerstvem průmyslu a obchodu, jako je pouze jeden zákazník na 15 m2 plochy, dvoumetrové rozestupy, bezhotovostní platby a zkrácení doby pobytu zákazníků u nás na nezbytné minimum. Naše areály mají rozlohu mnoha tisíc metrů čtverečních, mnoho činností se odehrává venku a ke koncentraci zákazníků na jednom místě či v uzavřených prostorách nedochází ani za běžného provozu,“ upozornila Karolína Topolová.