MotorInfo

Peugeot vsadil na Novaka Djokoviče

9.1.2014 16:27
Peugeot vsadil na Novaka Djokoviče

Peugeot si za nového mezinárodního velvyslance značky zvolil ikonu světového tenisu Novaka Djokoviče.

Peugeot tímto partnerstvím potvrzuje a posiluje svou strategii v oblasti tenisu, a to v roce, kdy slaví 30. výročí partnerství s turnajem French Open známým jako Roland Garros.

Pro uzavření tohoto partnerství bylo rozhodující světové renomé Novaka Djokoviče, zejména jeho proslulost v Číně, která představuje největší automobilový trh na světě. Tenis je jednou z oblastí, ve kterých se značka Peugeot již dlouho angažuje, o čemž svědčí 30. výročí partnerství mezi značkou a turnajem Roland Garros.

Smlouva o tříleté spolupráci podepsaná Novakem Djokovičem umožňuje používat jeho fotografii při všech aktivitách značky, ve všech médiích a ve všech zemích. Na všech turnajích, jichž se Novak Djokovič zúčastní, se logo značky Peugeot objeví na jeho levém rukávu.

Novak Djokovič prohlásil: „Jsem šťastný, že mohu zastupovat velkou a světově proslulou francouzskou automobilku, která má za sebou 200 let historie výroby. Peugeot v mých očích ztělesňuje eleganci francouzského stylu, kultivovanost a výraz určitého životního stylu.“