Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Snížení emisí CO2 a spotřeby paliva představuje pro budoucnost významnou výzvu. Peugeot se tomuto úkolu věnuje naplno a průměrná gramáž CO2 se u vozů v nabídce snížila ze 128,6 g / km v roce 2011 na 125,2 g / km na konci května 2012.
V současné době 79 % vozů značky Peugeot tak vykazují emise nižší než 140 g CO2 / km. Peugeot si předsevzal dosáhnout v roce 2015 průměrných emisí CO2 116 g / km. K tomuto cíli směřuje několika cestami, jako je propojení dieselového a elektrického pohonu u technologie HYbrid4, snižování hmotnosti vozů, nová generace tříválcových benzinových motorů, systém Stop&Start druhé generace e-HDi. Neustále také dochází k vylepšování spalovacích motorů – nyní u dieselových motorů 1.6 HDi a 1.6 e-HDi, které se vyrábějí ve francouzské továrně v Trémery v lotrinském departementu Moselle.
Dieselové motory 1.6 HDi a 1.6 e-HDi jsou od nynějška vybaveny novými technologiemi, které zákazníkům nabízejí nižší emise CO2 a nižší spotřebu paliva. Najdeme zde nové olejové čerpadlo s řízeným průtokem, díky kterému se promazávání motoru omezí jen na nezbytné minimum, nové motorové a převodové oleje s nízkou viskozitou snižující mechanické ztráty způsobené třením, těsnění klikové hřídele nové generace, umožňující snížit upínací sílu a tím i tření, přepracovanou kladku řemene alternátoru pro snížení napětí řemene, vakuové čerpadlo s nízkým třením chránící před energetickými ztrátami.
V závislosti na dané verzi doplní tyto novinky i aerodynamická sada (spojler, kryty pod karosérií) či pneumatiky s velmi nízkým nebo extrémně nízkým valivým odporem.
Nové emise CO2 jsou následující: