Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Peugeot představil na autosalonu v Šanghaji nejmodernější a za své působení v Číně nejbohatší nabídku, zahrnující kompletní řadu vozů, speciální sérii Roland Garros, koncepční vůz Onyx a technologické know-how zastoupené pohonem Hybrid Air.
Silná obchodní dynamika
Šanghajský autosalon potvrdil silnou obchodní dynamiku značky Peugeot v Číně. V průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 Peugeot prodal více než 72 000 vozů, což oproti prvnímu čtvrtletí roku 2012 představuje nárůst o 31 %, přičemž celkový čínský trh ve stejném období vzrostl o 18 %. Pro značku to tedy znamená nový historický rekord prodejů v Číně.
Rozšířená nabídka podpořená strategií „e-power“
Díky modelům 308 sedan, 408, 508 a 3008 (na trhu od ledna 2013) má dnes Peugeot nejmodernější a nejbohatší nabídku, jakou kdy v Číně měl. Tuto moderní řadu vozů vyráběných v Číně doplňují importované vozy, které se také na tamním trhu setkávají se stále větším ohlasem. Jejich prodej se do počátku roku ztrojnásobil, největší úspěch zaznamenávají vozy Peugeot 4008 a kupé RCZ. Na konci roku doplní nabídku Peugeot ve velmi strategickém segmentu M, který představuje více než 50 % čínského trhu, nový Peugeot 301, jenž se představuje v předpremiéře na šanghajském autosalonu. V Číně posiluje nabídku strategie „e-power“, která byla spuštěna v loňském roce. „E-power“ znamená kompletní modernizaci motorů. Na trh se dostal nový motor 1.6 CVVT a pochopitelně nový motor 1.6 THP o výkonu 160 k, který je ve své kategorii uznávaný jako nejlepší motor na světě. V nejbližší době doplní nabídku určenou pro čínské zákazníky další nové motory 1.2 THP, 1.8 CVVT a 1.8 THP.
Značka Peugeot nabízí také zcela novou technologickou novinku, pohon HYbrid Air, řešení využívající benzin a stlačený vzduch. Tato technologie určená pro co nejširší veřejnost je jednoduchá a odolná a pro značku znamená další významný krok k dosažení spotřeby 2 l / 100 km a emisí 49 g CO2 / km.
Všechny vozy představené na šanghajském autosalonu tvoří základ obchodní nabídky značky a přispívají k trvalému rozvoji sítě, která bude do konce roku zahrnovat 400 koncesionářů pokrývajících 80 % čínského území.
Řada Roland Garros, export vítězného partnerství do Číny
Značka Peugeot, která je již více než čtvrt století partnerem turnaje French Open na stadionu Roland Garros, exportuje nyní toto prestižní partnerství do Číny. Okrový povrch centrálního dvorce v Roland Garros a jedinečná atmosféra tohoto turnaje vytvářejí „french touch“, se kterým se čínští zákazníci značky setkají v pozadí prezentace vozů 508, 3008 a dovozové nabídky 308 CC a 207 CC.
Onyx: inspirace, sen na dosah Číny
Tento „super-car“ využívající inovativním způsobem materiály v jejich ryzí podobě, je dílem automobilových nadšenců, kteří svou inspiraci čerpali ze světa profesionálních soutěží. Onyx s motorem V8 uloženým vzadu uprostřed přenese své obdivovatele do světa špičkových výkonů, plně ovládaných z kokpitu pilota. Kromě obdivuhodné estetiky překvapí i novými materiály, s kterými se z pohledu efektivity znovu posouvá vpřed. Vybroušená silueta zapůsobí intenzivním dojmem od prvního okamžiku. Přiléhavá karoserie provokuje kontrastem barev a materiálů. Mistrně opracované blatníky a dveře jsou vyrobeny z jednoho plátu čisté mědi. Kov vyleštěný jako zrcadlo zůstává bez jakékoliv povrchové ochrany. S postupem času se tedy bude měnit a získávat patinu. Ostatní díly karoserie jsou z karbonu a jsou matně černě lakované.