MotorInfo

Peugeot má tři nová prodejní místa

20.1.2012 07:42
Peugeot má tři nová prodejní místa

Společnost Peugeot Česká republika rozšiřuje svoji obchodní síť o tři nová prodejní místa.

V Brně vzniklo prodejní a servisní zastoupení Peugeot u jednoho z nejvýznamnějších prodejců automobilů v ČR – Auto Palace. Další dvě prodejní místa byla otevřena v Trutnově a v Horšovském Týně.  

Od ledna letošního roku se rozrůstá obchodní síť značky Peugeot v České republice na celkový počet 58 prodejních míst. Tři společnosti posílily dostupnost a přítomnost značky Peugeot na trhu a přispěly tak k plnění cíle, který si společnost Peugeot dlouhodobě klade, a to rozšiřovat prodejní síť, a zvyšovat kvalitu služeb i spokojenost zákazníků. Do konce roku 2012 se předpokládá otevření ještě dalších pěti prodejních míst značky, např. v Pardubicích či v Hradci Králové.

Nejvýznamnějším nově otevřeným prodejním místem je Auto Palace Brno. Jeho geografická poloha, image i dlouholeté zkušenosti s prodejem vozů ho předurčují k obchodnímu úspěchu v oblasti jižní Moravy, která je z hlediska prodejů značky v ČR druhým nejvýznamnějším regionem. V Brně, kde doplní další dva stávající autorizované koncesionáře Peugeot, bude zajišťovat kompletní prodejní a servisní zastoupení značky.

Nový autorizovaný koncesionář Peugeot– společnost Autostyl, s.r.o. - otevřel v lednu v Trutnově prodejní zázemí dle nejaktuálnější celosvětové specifikace Peugeot pro značkové budovy typu Blue Box. Vznikl tak v pořadí 25. Blue Box na území České republiky.

V nové prodejní a servisní místo s názvem AUTO TOMÁŠ K s.r.o. se přeměnil taký bývalý servis Peugeot v Horšovském Týně a posílil tak zastoupení značky Peugeot v Plzeňském kraji.