MotorInfo

Peugeot hlásí navýšení prodejů

7.6.2014 08:12
Peugeot hlásí navýšení prodejů

Květnové prodeje společnosti Peugeot Česká republika dosáhly 764 vozů a opět překonaly výsledky loňského roku.

Dosavadní celkový přírůstek prodeje  v roce 2014 ve srovnání se stejným obdobím loňského roku dosahuje už 375 vozů, tedy +11%. V květnu Peugeot v ČR dosáhl oproti loňskému roku mírného navýšení prodejů. Počet registrovaných vozů za květen dosáhl 764 vozů. Celkově za rok 2014 prodala značka Peugeot 3 772 vozů, což představuje tržní podíl 4,67 % a pátou příčku v žebříčku automobilek.

Prodejní výsledky měsíce května byly příznivě ovlivněny probíhající akcí Peugeot Emotion Day, která zaznamenala mimořádný úspěch jak z hlediska počtu návštěvníků, tak z hlediska počtu realizovaných testovacích jízd. V závěru měsíce května došlo také k uvedení dalších klíčových modelů značky na český trh – nového Peugeotu 308 SW a nového Peugeotu Boxer. Tyto strategické modely se pravděpodobně promítnou na prodejních výsledcích zejména ve druhém pololetí letošního roku. Peugeot 308 SW už nyní krátce po uvedení slaví úspěch po celé Evropě. Celkový počet evropských objednávek dosáhl již 15 000 vozů, což značně překračuje cíle značky.

„V květnu se nám dařilo i díky úspěchu letošní akce Peugeot Emotion Day. Nyní jsme v polovině akce a už jsme realizovali 2 600 testovacích jízd. Loni jsme touto dobou měli asi o 1 000 jízd méně. Těší nás zejména velký zájem zákazníků o nový Peugeot 308 SW, který jsme na Peugeot Emotion Day odhalili. To této novince usnadní prodejní rozjezd.“, prohlásil Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.

Příznivé zprávy přicházejí i z pro značku Peugeot nejvýznamnějšího trhu – z Francie. Zde se v květnu Peugeot stal lídrem trhu osobních vozů. S tržním podílem 18 % zaznamenal nárůst o 0,6 procentního bodu. Modely Peugeot 2008, 308, 3008 a 508 se vyšplhaly do čela svých segmentů. V červnu přijde na francouzský trh nový Peugeot 108 a doplní tak modelovou řadu, jejíž téměř všechny vozy byly nedávno uvedeny na trh či modernizovány. Modelová řada Peugeot je tak je nyní nejmladší v historii značky.