MotorInfo

Peugeot Emotion Day 2016

26.4.2016 07:24
Peugeot Emotion Day 2016

Tradiční maraton testovacích jízd s názvem Peugeot Emotion Day se opět rozbíhá. 

Odstartuje 4. května v Praze. Letošní už osmý ročník představí návštěvníkům novinky, včetně nového SUV 2008. Testovací flotila zavítá na 41 míst po celé České republice.

Peugeot Emotion Day je osvědčenou metodou prezentace nových modelů veřejnosti, výsledkem bývá významné portfolio objednávek pro druhé pololetí roku, posílení image a povědomí o značce Peugeot v České republice. Letos budou mít návštěvníci roadshow Peugeot Emotion Day možnost prohlédnout si v předpremiéře nejčerstvější přírůstek modelové řady Peugeot – nové SUV 2008. Dále jsou pro ně připraveny k testování rodinné vozy 5008 a 308 SW, atraktivní novinka 308 GTi, crossover 3008, model 508 RXH v dieselové variantě a další vozy značky Peugeot.

První testovací centrum se návštěvníkům otevře 4. května v 11 hodin v Praze v Europarku Štěrboholy. Odtud se o dva dny později testovací flotila vydá směrem na jih do další destinace, kterou bude Písek. Celkový počet navštívených míst dosáhne 41. Poslední zastávka bude opět v Praze, a to na Zličíně, kam konvoj vozů dorazí po téměř dvouměsíční okružní cestě po Čechách a Moravě a kde bude 26. června roadshow zakončena.

Stejně jako v minulých letech byla i letos pro testovací centra Peugeot Emotion Day zvolena místa s vysokou koncentrací potenciálních zákazníků, jako jsou obchodní centra a nákupní zóny. Doprovodné aktivity jsou zacíleny hlavně na rodiny. Letos se o zábavu návštěvníků postarají atrakce pro děti, modelová autodráha Peugeot Rally, fotografická soutěž Peugeot Emotion Foto aj. Součástí akce je také obchodní nabídka na nákup rodinných vozů Peugeot 308 SW, 508 SW, 5008 a Partner Tepee v podobě výkupního bonusu 30 000 Kč, pětileté značkové záruky a dodatečného bonusu 15 000 Kč při využití financování Live.

„Akce Peugeot Emotion Day je stále úspěšnější a doufáme, že i letošní ročník bude úrodný. Loni jsme překročili stanovený cíl o 17 % a dosáhli jsme rekordních 5 862 testovacích jízd. Letos bychom loňský úspěch chtěli ještě překonat,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

 

Foto:Peugeot