Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Značkový showroom Peugeot na Avenue des Champs-Elysées v Paříži získal v zimě charakter polárního kruhu a na dva týdny se dočasně přeměnil na butik značky Napapijri.
Tato slavná značka sportovního oblečení rozpoznatelná podle norské vlajky zde ve spolupráci s Peugeotem instalovala dočasný butik, kde se návštěvníci nejznámější pařížské ulice mohou seznámit s nabídkou Napapijri. Společnosti Napapijri a Peugeot spojily v rámci tohoto partnerství svá know how a připravily akci, která se bude konat v ideálně situovaném místě, na jedné z nejfrekventovanějších ulic na světě. Během dočasné prezentace se předvede jak originální svět značky Napapijri, tak crossover 3008, kterého se už v Evropě prodalo 438 000 kusů.
Oblečení značky Napapijri vyvolává emoce spojené s cestováním, objevováním a expedicemi do oblastí s extrémními podmínkami vyžadujícími high-tech materiály. Svůj dobrodružný charakter a styl zde přirozeně uplatňuje i vůz 3008 a současně se zde poprvé exkluzivně představuje i duch značky Napapijri.
3008 NAPAPIJRI
Vůz 3008 Napapijri je exkluzivně vybavený vnějšími lištami, prahovými lištami, koberečky a lištou na volantu s podpisem Napapijri. Uprostřed sedáku je vtištěný znak Napapijri a specifickou úpravou prošla rovněž kola.
Vůz se prodává v 15 zemích světa, mimo jiné i v České republice. Speciální série 3008 Napapijri určená pro český trh je nabízena ve čtyřech odstínech: černá Perla Nera, bílá Blanc Nacré, hnědá Rich Oak a šedá Vapor Grey a výhradně s motorem 2.0 HDi FAP. Tato limitovaná řada je sériově opatřena systémem WIP Bluetooth (HF Bluetooth + zásuvka USB), zadním parkovacím asistentem, systémem promítání informací na čelní sklo a paketem Aventure. Cena vozu je 555 000 Kč.