MotorInfo

Petr Koukal převzal Volkswagen Caravelle

22.3.2015 08:46
Petr Koukal převzal Volkswagen Caravelle

Značka Volkswagen Užitkové vozy předala Petru Koukalovi pro jeho nadační fond vůz Caravelle v barvách společného projektu STK PRO CHLAPY.

Je to další krok v rámci partnerství, které značky Volkswagen, Volkswagen Užitkové vozy a Volkswagen Service uzavřely v závěru loňského roku s Nadačním fondem Petra Koukala, aby podpořily naplňování ambiciózních cílů v oblasti prevence závažných chorob.

Petr Koukal se stal koncem loňského roku prvním českým řidičem osmé generace modelu Passat Variant a nyní převzal klíčky od modelu Caravelle, který bude jezdit ve službách Nadačního fondu Petra Koukala. Značky Volkswagen Užitkové vozy, Volkswagen osobní vozy a Volkswagen Service jsou partnerem projektu STK PRO CHLAPY, jehož motto zní „prevence je nejvíc, co můžete udělat pro své zdraví“.

„Těší mě, že kamkoliv s Caravellou přijedeme, tak budíme rozruch v tom nejpozitivnějším slova smyslu. Lidé se okamžitě otáčejí a zajímají se, o čem je projekt STK PRO CHLAPY, jak by měla probíhat preventivní prohlídka a podobně. Proto věřím, že už jen samotné ‚provozování‘ vozu Caravelle povede k výrazné změně ve vnímání prevence veřejností a podaří se díky tomu zbořit tabu mužského zdraví a udělat z něj naopak společenské téma. Za tuto pomoc v mém životním boji značce Volkswagen Užitkové vozy vřele děkuji a věřím, že nejen za sebe, ale také za všechny zachráněné chlapy!“ říká nejlepší český badmintonista Petr Koukal.

Nepřehlédnutelně polepený Volkswagen Caravelle s dlouhým rozvorem bude zdobit veškeré akce, jichž se Nadační fond Petra Koukala s projektem STK PRO CHLAPY zúčastní. Nadační fond Petra Koukala připravuje pro letošní rok například roadshow po velkých městech ČR, kde bude Petr Koukal přednášet pro studenty středních a vysokých škol.

Caravelle ve službách projektu STK PRO CHLAPY se objeví také na akcích běžecké ligy RUN CZECH, které jsou rovněž podporovány značkou Volkswagen, dále na nejrůznějších firemních akcích, turnajích, besedách, rozhovorech, focení a podobně. „I díky spolupráci s Volkswagenem velmi výrazně roste zájem veřejnosti o náš projekt, a s tím přicházejí stále nové možnosti a příležitosti prezentace,“ dodává Petr Koukal.

Partnerství je jednou ze základních hodnot značky Volkswagen Užitkové vozy, která podporou Nadačního fondu Petra Koukala rozšiřuje své partnerské aktivity do oblasti společenské odpovědnosti. STK PRO CHLAPY je důležitým osvětovým projektem, který si vytkl za cíl přivádět muže na preventivní prohlídky do lékařských ordinací včas. Prohlídka STK PRO CHLAPY je zaměřena na prevenci onkologických onemocnění močových a pohlavních orgánů mužů, získání obrazu o zdravotním stavu klienta a možnost okamžitého řešení případných zdravotních potíží. Během 60 až 90 minut je provedena biochemická analýza krve a moči, anamnéza, klinické vyšetření a kompletní ultrasonografické vyšetření prostaty, pohlavních žláz a urogenitálního traktu.

  Foto:Volkswagen