Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech letos prochází řadou personálních změn na vedoucích pozicích oddělení marketingu.
Sérii změn zahájil již v květnu návrat Borise Tománka, který od roku 2012 zastával pozici Consumer Brand PR & Interactive Marketing Manager Central Europe, do funkce Marketing Manager CZ/SK/HU pro divizi osobních a nákladních pneumatik. Boris Tománek je v nové funkci zodpovědný za veškeré marketingové aktivity koncernových značek v regionu České republiky, Slovenska a Maďarska. Poslední čtyři roky měl ve společnosti na starosti plánování a koordinaci PR aktivit a interaktivních médií pro 14 zemí střední a jihovýchodní Evropy, předtím dva a půl roku pracoval na pozici PR & Marketing Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Boris Tománek
Nově vytvořenou pozici Commercial Marketing Coordinator CZ/SK/HU pro oblast pneumatik pro nákladní vozidla 1. října, jen několik týdnů po návratu z mateřské dovolené, obsadí Katarína Ardová. Ve funkci bude zodpovědná za marketingové aktivity v oblasti pneumatik pro nákladní vozidla na všech třech středoevropských trzích. V nové funkci zúročí zkušenosti, které ve společnosti Goodyear Dunlop Tires získala již od svého nástupu v roce 2007. V oblasti marketingu ve společnosti pracuje od roku 2010.
Katarína Ardová
Obdobnou pozici pro oblast pneumatik pro osobní vozidla na českém a slovenském trhu – Consumer Marketing Coordinator CZ/SK – již od 15. srpna zastává Vojtěch Gurin, který dosud působil v úseku zákaznických služeb. Ve společnosti pracuje od 1. září 2015. Podle vedení Goodyear Dunlop Tires Czech je jeho jmenování oceněním jeho nasazení a schopností v této roli.
Vojtěch Gurin
Zuzana Baranová od 1. října přebírá úlohu Consumer Marketing Coordinator HU. V této pozici bude odpovídat za marketingové aktivity v oblasti osobních pneumatik na maďarském trhu a podporovat také oblastní projekty se zaměřením na Slovensko. Odpovídat bude rovněž přímo Borisi Tománkovi. Zuzana Baranová ve společnosti pracuje od 4. února 2013. Jako jediná bude pracovat v Budapešti. Ostatní členové týmu budou vykonávat funkci z Prahy, z centrály regionu CZ/SK/HU.
Zuzana Baranová
Foto:Goodyear