Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ve společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech dochází v rámci celoevropské reorganizace struktury ke změnám na vedoucích pozicích v odděleních marketingu a prodeje.
Boris Tománek, PR & Marketing Manager CZ/SK/H, byl jmenován do funkce Brand PR & Interactive Marketing Manager pro střední a jihovýchodní Evropu. Na nově vytvořenou pozici Cluster Marketing Coordinator pro region Česká republika, Slovensko a Maďarsko nastupuje Katarína Ardová, bývalá PR & Marketing Specialist společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech. Jan Dobiáš se stává novým PBU Consumer manažerem a nahrazuje tak odcházejícího Marka Hlaváče.
Boris Tománek, jenž pracoval na pozici PR & Marketing Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko dva a půl roku, byl nově jmenován do funkce Brand PR & Interactive Marketing Manager CSEE (střední a jihovýchodní Evropa). Od začátku roku 2012 tedy zodpovídá za plánování a koordinaci PR aktivit a interaktivních médií pro 14 zemí střední a jihovýchodní Evropy.
Boris Tománek
Odpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska od něj převzala Katarína Ardová, která bude nově zastávat pozici Cluster Marketing Coordinator. Katarína Ardová pracuje ve společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech 5 let, poslední 2 roky v marketingovém oddělení.
Katarína Ardová
Současně došlo ke změně na pozici PBU Consumer Manager pro region Česká republika, Slovensko a Maďarsko, kde Jan Dobiáš střídá Marka Hlaváče. Jan Dobiáš pracuje ve společnosti Goodyear Dunlop od února 2010 a doposud vykonával funkci Marketing Manager Consumer and Commercial pro střední a jihovýchodní Evropu.
Jan Dobiáš