Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
S platností od 1. března 2013 mění Peugeot Česká republika složení managementu společnosti. Kamila Amisová bude zastávat pozici Marketingová ředitelka produktu a Jiřina Záluská pozici Marketingová ředitelka komunikace. Společně obě pozice zabezpečí řízení marketingového oddělení společnosti Peugeot ČR.
Za posledních pět měsíců prošla společnost Peugeot Česká republika rozsáhlými změnami vnitřní struktury. V říjnu loňského roku se po vytvoření platformy PSA vyčlenila organizační složka Peugeot, kde nyní působí tým o dvaceti zaměstnancích. V listopadu 2012 pak došlo k výměně generálního ředitele – nastoupil Joël Gorin. Ten nyní jmenoval dvě marketingové ředitelky a vytvořil tak finální organizační strukturu složenou z oddělení prodejů pod vedením Marca Venturiniho a oddělení Marketingu, rozdělené na PRODUKT, který řídí Kamila Amisová a KOMUNIKACI (zaštiťující také Reklamu, PR, Eventy a Internet) vedenou Jiřinou Záluskou. Kamila Amisová a Jiřina Záluská tedy rozšířily management společnosti Peugeot ČR a stejně jako ředitel prodejů Marco Venturini jsou přímo podřízeny generálnímu řediteli Jöelu Gorinovi.
Kamila Amisová (37 let) vystudovala VŠE v Praze (Fakulta financí a účetnictví). Ke společnosti Peugeot ČR nastoupila v říjnu roku 2001 a za téměř dvanáctiletou kariéru v této firmě prošla různými pozicemi, např. zónová manažerka nebo školitelka. Managementu produktu se věnuje od roku 2005. Dosud vykonávala pozici manažerky produktu.
Jiřina Záluská (32 let) získala vysokoškolské vzdělání na ČZU (Provozně ekonomická fakulta) v Praze, předtím studovala také UP v Olomouci a VŠ ENSAM v Montpellier (Francie). Ve společnosti Peugeot ČR působí od roku 2009. Z první pozice Asistentka reklamy brzy postoupila na funkci Manažerka pro komunikaci a média (2010), nyní se její kompetence a zodpovědnost rozšiřují na další oblasti marketingu.