MotorInfo

Personální změny u Seatu

1.9.2015 14:44
Personální změny u Seatu

Christian Stein a Susanne Franzová jsou novými řediteli komunikace a marketingu značky SEAT.

Christian Stein (narozen v roce 1970 ve francouzském městě Neuilly) byl jmenován novým ředitelem komunikace společnosti SEAT. Na tuto pozici nastoupí 1. října a jeho přímým nadřízeným bude předseda představenstva Jürgen Stackmann. Stein nahradí Dominika Hoberga (narozen v roce 1970 v německém Kolíně nad Rýnem), který přechází ke značce Volkswagen na pozici globálního šéfa produktové komunikace.

 

Susanne Franzová (narozena v roce 1969 v německém Varelu) byla jmenována novou ředitelkou marketingu společnosti SEAT a na této pozici s okamžitou platností nahradí Steina. Nadřízeným Franzové bude Dr. Andreas Offermann, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing.

 

Stein úspěšně vedl marketingové oddělení od dubna 2011. Vystudoval ekonomii a sociologii a získal titul MBA na obchodní škole École de Commerce et Management – EM Lyon Business School ve francouzském Lyonu. Před příchodem ke značce SEAT rozvíjel svou kariéru ve společnosti PSA Peugeot Citroën.

Dominik Hoberg vedl oblast komunikace společnosti SEAT od září 2009. Vystudoval práva a ke značce SEAT přišel od značky Lamborghini, kde byl ředitelem komunikace od roku 2005.

Stein a Hoberg se při svém společném působení u značky SEAT podíleli mimo jiné na změně korporátní image společnosti SEAT, nevídané produktové ofenzivě a mimořádném růstu značky, který je výsledkem skvělého úspěchu modelové řady Leon.

Susanne Franzová vedla marketingové oddělení německého importéra značky SEAT od ledna 2013, v době, kdy se Německo stalo hlavním trhem značky SEAT. Vystudovala ekonomii a je také držitelkou titulu MBA. Ke značce SEAT nastoupila v červenci 2012 a byla zodpovědná za oddělení marketingové komunikace, v němž uplatňovala své bohaté zkušenosti z předchozího působení ve službách značek Alfa Romeo, Suzuki a Kia.

 

Foto:SEAT