Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Od 2. ledna 2012 je Xavier Peugeot produktovým ředitelem společnosti Peugeot a Guillaume Couzy ředitelem pro marketing a komunikaci.
Oba ředitelé jsou přímo podřízeni Vincentu Rambaudovi, který byl potvrzen ve své funkci generálního ředitele značky Peugeot.
Guillaume Couzy (42), absolvent pařížského Institutu politických studií (IEP) s titulem magistra pro mezinárodní řízení, působí ve společnosti Peugeot od roku 1993. Zastával několik vedoucích funkcí v Brazílii, Portugalsku a Mexiku, poté se stal generálním ředitelem brazilské pobočky. Při přípravě přechodu do vyšších segmentů a internacionalizace značky Peugeot bude moci využívat týmy specializované na reklamu, internetovou prezentaci, uvádění nových modelů, partnerství, image značky a komunikaci a bude se zabývat rozvojem strategie a identity značky na mezinárodní úrovni.
V rámci nové organizace vzniká funkce ředitele přímo odpovědného za produktovou politiku. Xavier Peugeot, který doposud zastával pozici ředitele pro marketing a komunikaci, se bude moci při výkonu této funkce a při řízení strategie přechodu do vyšších segmentů opřít o týmy specializované na modelovou řadu Peugeot, ceny, budoucí výrobky a zákaznické skupiny.